return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
TC anordnar bussresa till Sensation White

Glorie
Tranceclubber (http://www.tranceclubber.com) har tidigare anordnat två bussresor ner till Holland och Trance Energy. Båda två, mycket lyckade. Nu är det dags för Sensation.

Jag skulle tippa på att biljetten kommer kosta 1600 kr (eftersom bara biljetten till festen kostar 513 kr)
som alltså inkluderar resa T&R samt inträdesbiljett till Sensation. Biljetter som sålde slut på sex dagar förra året. Bussen stannar i LKPG, JKPG samt HBORG

Avresa sker 2 juli 2004
Hemresa sker 4 juli 2004

Arena: Amsterdam Arena :crazy:
tid: 21.00-07.00

>>Sensation-hemsidan<<

Var beredda! Biljetterna kommer gå åt fort! (TE-resan sålde slut på 2,5 dgr) Vet dock inte när anmälningssidan kommer upp.
ScuL
fan nu behöver jag köpa vita kläder :whip:
jeremy1984
Ajjj.. hemma sent den 4e isf. Och åker till Ayia Napa förmiddagen den 5e? Funkar nog inte det här..:(

Trots att musiken inte är helt i min smak är ju Sensation något man måste ha varit på antar jag.. en pilgrimsfärd nästan :)
St_Andrew
finns en stor chans att jag åker med :D
SteveTranz4ever
Jag kommer som jag nämt tidigare att bila ner med trance-mobilen men sen möter man upp alla goa människor på plats... efter det bär det av till Love Parade helgen efter då Sensation Black är... :gsmile:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden