|
|
| SteveTranz4ever |
Fan kom just på den utmärkta idén att kanske ta med mig mina surfgrejjer & dra till västkusten i Danmark på Jylland... Ett av dom absolut tyngsta surfställena (som e iof livsfarligt) ligger på Jylland, Klitmöller... Eller varför inte Sylt i Tyskland... en annan as grym beach...
Sen drar man vidare till LP...
Hur som haver... ska inte ta upp mer plats i denna tråden som faktiskt handlar om TC Bussen... tycker ni ska hänga på å skit i om ni inte har pengar... ni har tid på er att spara nu, lägg undan 100 spänn i veckan så har ni 2000 sparade till den 3e Juli :D |
|
|
| reveal |
| Nån som ska åka? Isf kanske man skulle boka nu... Fan att det är så svårt att veta i förväg om man har tid och pengar :( |
|
|
| Vizay |
| som jag nämnde innan så åker jag iaf, bokat å redo å betala osv..allt e fixat :) |
|
|
| jofawe |
min vapendragare har fixat biljett till mig nu :)
Så jag ska dit .. wiee!
Blir till att värma upp nu med en massa gamla filmer å skit...
wiee! |
|
|
| Glorie |
TC startar ett nytt samarbete med ID&T! Good news!
From now on TranceClubber will cooperate with ID & T and sell tickets to all forthcoming events.
We start this with Sensation tickets, so if you’re going there don’t look further just click on “ID&T Tickets” and order your tickets today.
Läs vidare här OBS att detta inte är biljetter med bussen, utan enbart till festen!!! men de ju grymmebra ju. förra året såldes biljetterna slut på sex dar!!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|