return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 
Persoonlijke verandering in muziekkeuze

Partyhardy!
Ja, goed topic dit Tango en goed geconstateerd. Bij mij gaat het om muziek waarbij de haren op mijn armen kaasrecht overeind gaan staan en ik de volume knop heerlijk hard zet! :cool:
Tot de zomer van 2003 had ik dit helemaal met trance. Fantastische producties kwamen er naar mijn mening uit en had er veel kippenvel momenten van. Tot eigenlijk in oktober ik ineens veel naar Markus en Sasha ging luisteren en die muziek waanzinnig vond! :eyes: Een nieuwe "wereld" ging voor me open en ik vond ineens zoveel goede vette progressive tunes! :crazy: Juist vanaf dat moment kwamen er vrij weinig goede trance nummers uit naar mijn mening, uitzonderingen daargelaten, en had ik mijn nieuwe stroming ontdekt.

Wel grappig; ik weet nog toen Magrec over James Zabiela lulde ik er totaal niets van moest hebben. Nu vind ik James Zabiela een gigantische goede producer, dus ik ben zelf gewoon ook van smaak veranderd :)

Waren vorig jaar Tiesto, Armin en Ferry nog mijn favoriete dj's ik vind ze nu echt zooooo veel minder. Als ik hun sets nu luister heb ik zelfs zoiets van "dat jullie dat nog draaien!?!" ik vind het inspiratieloze sets tegenwoordig van bovengenoemde heren, geen kippenvel platen meer voor mij. Iedereen zijn eigen mening maar geef mij maar lekkere sets van Sasha :) en producties van Luke Chable, wat een koning is hij zeg! :eyespop: :tongue3

Samengevat; ik ben zelf absoluut van smaak veranderd vandaar dat ik minder trance luister en meer progressive. Die heerlijke diepe Markus Schulz bassen en Momu bassen! dan staan bij mij de haren weer rechtovereind en een big smile op mijn kop! ;) :D
HiGH_NrG
Vroeger luisterde ik eigenlijk alleen maar trance. Naar mijn idee waren de producties toen ook superstrak vergeleken met tegenwoordig. Het kan me nog steeds wel boeien, maar helaas niet zo als vroeger.
Tegenwoordig luister ik dan ook van alles. Ga naar allerlei soorten feesten toe. Ik vermaak me overal wel :). Maar toch begint de progressive toch steeds meer te trekken... :D
Teknikol
quote:
Originally posted by AlFerox
met 'volwassenere' muziek bedoelen mensen vaak dat het abstracter is. de muziek laat meer over aan je eigen invulling. het is voor sommigen een stuk uitdagender dan muziek die uit hapklare brokken bestaat, omdat het meer tot de verbeelding spreekt.

wat beter is (hapklaar of abstract), moet iedereen voor zichzelf uitmaken en verschilt per persoon.

dan vind ik nog niet dat je kunt zeggen dat je naar "volwassenere" luistert... Bbedoel je nou dat wanneer je naar "hapklaar" luistert, je een "kiddie" bent oid? Of begrijp ik het verkeerd en trek ik de verkeerde conclusies.
AlFerox
quote:
Originally posted by Teknikol
dan vind ik nog niet dat je kunt zeggen dat je naar "volwassenere" luistert... Bbedoel je nou dat wanneer je naar "hapklaar" luistert, je een "kiddie" bent oid? Of begrijp ik het verkeerd en trek ik de verkeerde conclusies.

ik bedoel helemaal niks..

zoals ik al zei: ik vind dat iedereen voor zichzelf uit moet maken aan wat voor muziek hij/zij de voorkeur geeft, dat heeft niets met 'volwassen' te maken ofzo.

de kwalificatie 'volwassener' vind ik dan ook niet op zijn plaats. het is gewoon andere muziek.
Donna
Naja ik vind het gewoon goed en leuk om te zien hoe mensen zich ontplooien en op dit forum is dat tuurlijk vooral in de muziek idd.
Ik merk t bij mezelf ook zeer duidelijk dat ik steeds een stapje verderga,en volgens mij moet dat ook,wil je nog geboeid blijven en in higher atmospheres raken enzo.

Dat degenen die jij noemt datgene vertonen zoals t weglopen van een bepaalde track etc. is niet meer dan normaal,we zijn verzadigd als t gaat om dat soort muziek,we know them all en we zijn toe aan nieuwe prikkels.
NU pas is de commercie aan t toeslaan en zullen wij tunnels down below moeten graven om te kunnen blijven genieten.
En aangezien dat ons allemaal (uitzonderingen daargelaten) het meest van belang is,zoeken we die wegen ook wel.
Kijk alleen al naar feestjes die door onszelf georganiseerd worden etc.
Je moet hierbij natuurlijk het beeld loslaten van feesten met 1000-den man,want dat was zowieso de opmars van datgene wat je nu niet meer wilt voelen.

The time has come en t gaat onze forum mensjes best heel goed af denk ik,we laten dmv de dingen die jij poste zien dat we ECHTE liefhebbers zijn en geen 1dagsvliegjes.

Goede thread trouwens Joep ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland