return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Persoonlijke verandering in muziekkeuze

Bouma-Bros
Ik luister inderdaad vrijwel niet meer naar Trance nee. Vind de meeste Trance gewoon inspiratieloos, het raakt me totaal niet meer. Progressive-Trance zoals Markus Schulz, Sasha, Perry O'Neil, Ozgur Can en Ben Lost draaien vind ik wel heel erg lekker. Maar het liefst luister ik eigenlijk naar Progressive-Breaks. Luke Chable, Jono Fernandez, Jon Lisle, Digital Witchcraft, Momu, Hybrid, Ulrich Schnauss, Peter Benisch, dat soort werk. ;) Is gewoon een kwestie van je muziek-smaak ontwikkelen denk ik. Als ik 5 jaar geleden naar Breaks had geluisterd had ik er waarschijnlijk niet in kunnen komen.

Op z'n tijd een classic Trance CDtje van Tiesto of Oakenfold doet het nog steeds erg goed maar wat er tegenwoordig over het algemeen uitkomt op Trancegebied vind ik zwaar tegenvallen.

Sido
sndh
hehe iemand vergeet mij :P. Hier is het geloof ik nogal snel gegaan qua trance naar progressive. Luisterde al tijden naar Armin en toen kwam ik hier op dit forum uit. Daarna is het snel gegaan, ik luister nu zo'n beetje 70% progressive, en 30% trance. En toch is mijn platenkoffer 50/50. Komt denk ik door het aanbod :)
Miss Proximus
Ik ben altijd al een omnimuzieklover geweest :)

Waarom tranceaddict? Om de mixen en later omdat er zoveel openminded vrienden te vinden zijn :)
Asperge
Bij mij begon het ook allemaal met pure trance en de laatste tijd luister ik van alles en nog wat. Maar vooral tussen prog en trance in(Markus:) ). Vind wel dat er veel 13 in een dozijn trance uitkomt de laatste tijd en dat gaat toch vervelen en dan ga je toch op zoek naar iets anders. Zelfs sommige techno(Michel de Hey bijv.) kan ik nu waarderen terwijl ik er vroeger echt niets van moest hebben.
basvh
Ik luister gewoon naar heel veel verschillende soorten muziek en bezoek ook best wel veel verschillende soorten feesten, dan wel verschillende soorten zalen op een feest. Elke maand HQ zou ik echt niet trekken. Ik zeg altijd maar zo: je moet afwisselen dat houd het leven spannend!

ik vind trance nog steeds vet. dat kom waarschijnlijk omdat ik nooooit zo echt addicted als andere ben geweest. Kijk als elk feest een trance of tiesto feestje is jah dan wil je na een tijdje gewoon wat anders.

Dus mensen gewoon lekker afwisselen dan blijft alles leuk!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland