|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by DJ Gerrit
vind trance nog steeds et vetste
alleen ik vind apres ski ook vet leuk:) maar et blijft toch trance, voor mn persoonlijke smaak |
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o |
|
|
| SnuggLe |
Ja, daar verbaasde ik me ook over. Over het feit dat veel mensen van de 'Rotterdam posse' steeds meer richting progressive gaan.
Het klopt wel dat ik graag naar techhouse luister, maar probleem is dat ik niet zoveel van dit soort muziek op het inet vindt. Ik luister naar alles tussen progressive en techno in (techhouse zit er wel tussen :)), dat ligt aan mijn bui.
Ik begon met gabber/hardcore (heeeeeeeeeel lang geleden) naar trance ala Jean (madhouse cd's). Toen Ferry C / Tiesto... Armin heeft me nooit ECHT kunnen boeien.
Toen begon de Blackhole sound mij steeds meer te boeien. Niet Tiesto, maar meer Dazzle style! Dazzle, Stigma..beiden een 'andere' soort trance. Tussen trance en progressive in (vind ik). Ook Montana vond ik cool!
Door Dazzle en Montana ben ik meer Progressive en Techno gaan luisteren, wat ik nu zeer waardeer (niet de keiharde techno overigens, is maar af en toe leuk). Ik luister thuis echt NOOIT meer naar trance, maar een trancefeestje heeeeeeel af en toe (zoals RV in de XL) kan nog wel eens.
Nu zijn mijn helden Sasha/Digweed/Sander K, maar ook Michel de Hey/Kowalski en FEOS.
| quote: | Originally posted by tango
Ik ben van mening dat hoe langer je naar electronische muziek luisterd je meer 'volwassen' wordt qua muziekkeuze. Dat je dus niet meer snel tevreden bent met simpele trance tunes waar je vroeger zo lang naar hebt geluisterd. |
Hier ben ik het dan ook 10000 % mee eens. Heb al een keer hetzelfde gezegd/gedacht.
Des te ouder je wordt, des te slimmer, toch? ;) |
|
|
| ahp2002 |
Ik was eerst heel erg into Sander Kleinenberg en Sasha, maar sinds het scratchen van Johan Gielen ben ik verkocht. :o
Ik hou me niet tot één stijl, kijk altijd wel ergens bij een andere style, want gewoon in elk genre zijn vette tracks te vinden. Ik verzamel dus vanalles, maar ik was vroeger idd trance only, maar kijk ook in andere "hokjes"
om alle trance nu maar simplistisch & dood te noemen (ik noem geen namen) vind ik ook weer een beetje makkelijk :rolleyes: |
|
|
| basd |
Hee dit ken ik ergens van :)
Ik ben hier trouwens ook niet terecht gekomen omdat ik zo'n grote tranceliefhebber ben, dat was eigenlijk voor die tijd al wel een beetje veranderd..
Jaartje of vier geleden luisterde ik er nog wel veel naar, EMs van Oakenfold en Sasha en zo.. Er zijn ook nog steeds aardig wat platen uit die tijd die ik erg goed vind en graag op vinyl heb, het beste voorbeeld is denk ik wel Armin - Communication..
Daarna is het steeds meer richting de progressive gegaan, ben dat ook gaan draaien, dat is ook de tijd dat ik hier op het forum terecht ben gekomen...
Heb vooral tijdens het draaien toch gemerkt dat dat ook niet helemaal mijn ding is, wilde toch wel iets stevigers.. Ben steeds meer naar techno gaan luisteren en heb daar nu een bepaalde voorkeur in ontwikkeld.. |
|
|
| AlFerox |
| tja, op zich wel logisch dat je naar andere muziek gaat luisteren. uiteindelijk raak je ergens gewoon op uitgekeken en ga je op zoek naar iets nieuws. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|