|
|
| eXos |
| Sja, toen ik me hier 3 jaar geleden aanmelde vond ik warmdusher nog leuk en ging ik nog naar Qlimax. Nu je wat ouder bent ga je t rustiger aan nemen. Ikzelf luister nog wel alle nummers af die uitkomen en t varieert in welke stemming ik ben of naar wat voor soort house ik luister. |
|
|
| tijs08 |
He Tango, mooie thread man!
Het klopt helemaal dat mijn stijl is veranderd.
Is al lang aan het veranderen.. bijvoorbeeld
| quote: | Originally posted by eXos
Sja, toen ik me hier 3 jaar geleden aanmelde vond ik warmdusher nog leuk en ging ik nog naar Qlimax. |
Ik heb dus ook 5 qlimax feesten vrijwillig bezocht tot 1,5 jaar terug.. je zult me daar van ze leven niet meer binnen krijgen. Vanaf begin al pure trance liefhebber, maar er komt toch een punt dat je wat nieuws wilt..
Het is ongeveer het zelfde verhaal als bij Partyhardy. Ik luister zeker nog wel naar echte uplifting Trance en kan van sommige nummers ook nog helemaal in 'trance' raken, maar het zijn er zoveel minder. Vorig jaar heb ik geen ASOT gemist.. vond alles geweldig. Tegenwoordig down ik ze wel en vind ik er meestal maar een paar nummers echt goed. Global DJ Broadcast vind ik tegenwoordig veeel beter!:)
Maar het is pas echt goed veranderd toen ik voor het eerst bij een set van Sasha was, eind vorig jaar. Dat was echt een fantastische avond en komt bij mij zelfs in de top 3 beste feesten van vorig jaar. Terwijl het eigenlijk het enige echte progressive feest is waar ik in 2003 ben geweest :D
Ik ben het ook zeker eens met Total Woot.. progressive van nu is totaal anders dan 2 jaar geleden. Vond alles toen errg saai en als ik die tunes nu terug luister eigenlijk nog steeds. Progressive heeft een zwiep richting trance gemaakt... waar ik errg blij mee ben!
Zal nog steeds volop naar Trance feesten gaan al ben ik nu veel selectiever... Afgelopen Invited heeft dat ook weer benadrukt.
Maar moet ik kiezen tussen Armin/Tiesto of Markus/Sasha dan weet ik wel zeker dat mijn stijl veranderd is. :) |
|
|
| tijs08 |
| leuk.. 100 reads meer maar geen 1 reactie.. zo houden we TA wel lekker in stand jongens.. tis ook altijd hetzelfde tunetje... kopen kopen.. maar niet posten! :mad: |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by tijs08
kopen kopen.. maar niet posten! :mad: |
correctie
Lezen, Lezen, maar niet posten.. :toothless |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
correctie
Lezen, Lezen, maar niet posten.. :toothless |
hey hey hey! Rustig he! Anders komt de smaakpolitie op je af! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|