|
|
| ROFL |
Naar aanleiding van de reacties op de Sensation-thread, waar mensen zich negatief uitlaten over ID&T, ben ik benieuwd,
- waarom mensen hier zo'n negatief beeld hebben van de grootste party-organisator van Nederland,
- of er ook mensen zijn die positief zijn over ID&T, en
- wat de mensen hier wel een perfecte (of tenminste een goede) organisator van feesten vinden. |
|
|
| Optimus |
1. omdat ID&T volgens die mensen een sell out is. Ik ben van mening dat ze als een grote organisatie en feesten organisaeren voor de massa het gewoon goed doet. Ja, ze zijn (voor velen) niet/amper innovatief maar moet dat als een organisatie die voor de massa is?
2. ik.
3. ID&T heeft volgens mij zo'n beetje de best georganiseerde feesten. Dancevalley 2003 waar om 23 uur het drinken zo'n beetje overal op was, onbegrijpelijk! Nu werd er niet eens zovee l aandacht aan besteed...:rolleyes:
Als dat ID&T was geweest, werd het afgemaakt door de critici. MOnumetal waar op Awakenings na 2 uur ofzo geen eten meer kon worden gekocht. Dat is gewoon slecht (georganiseerd) als dat gebeurt. ID&T doet het beter met 3x zoveel man binnen:rolleyes:
Voor de goede orde: ik ben helemaal niet zo pro-ID&T als men denkt. Ik denk dat ik gewoon verder kijk en reeler ben dan de " IK HAAT ID$T , ID$T IS KUT, ID$T MOET DIT EN DAT" mensen.
Let the flaming begin:disbelief |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ROFL
Naar aanleiding van de reacties op de Sensation-thread, waar mensen zich negatief uitlaten over ID&T, ben ik benieuwd,
- waarom mensen hier zo'n negatief beeld hebben van de grootste party-organisator van Nederland,
- of er ook mensen zijn die positief zijn over ID&T, en
- wat de mensen hier wel een perfecte (of tenminste een goede) organisator van feesten vinden. |
1. Omdat ze geen visie hebben, niet tegen kritiek kunnen en geld hun grootste drijfveer is , waardoor ze geen ethiek hebben en zaken in het belang van de scene regelen.
2. Ja hoor, ik ben objectief. Ze hebben ook hun goede dingen, maar de negatieve zaken overheersen voor mij. Ze betekenen heel erg veel voor de housescene (en hebben veel betekend), maar ik stoor me aan hoe ze nu hun zaakjes regelen.
3. ID&T is een goede organisator, maar het kan op sommige punten gewoon beter. Ik vind Monumental een goede organisator. Goedkoop, no bull no nonsense. The music counts. Maar oke, smaken verschillen.
| quote: | ID&T heeft volgens mij zo'n beetje de best georganiseerde feesten. Dancevalley 2003 waar om 23 uur het drinken zo'n beetje overal op was, onbegrijpelijk! Nu werd er niet eens zovee l aandacht aan besteed...
Als dat ID&T was geweest, werd het afgemaakt door de critici. MOnumetal waar op Awakenings na 2 uur ofzo geen eten meer kon worden gekocht. Dat is gewoon slecht (georganiseerd) als dat gebeurt. ID&T doet het beter met 3x zoveel man binnen
|
Dit is dikke bull allemaal Sjinees. Je hebt gelijk wat er gebeurt is, maar ik kan ook TIENTALLEN van dit soort dingen over ID&T opnoemen, wat ik niet zal doen overigens (behalve 1: het tekort aan water op Mysteryland 2002....!!!). Heb op genoeg ID&T feesten gewerkt om te zien wat voor een dingen ook DAAR misgaan.
Maar oke, mensen hebben altijd wat te zeiken :S
Plus ja kan NL niet vergelijken met het buitenland, dat zag je wel toen we naar GKGG gingen. Leuk festival, maar op delen na niet zo goed georganiseerd als ieder willekeurige organisatie in NL zou doen. |
|
|
| Chicane |
Ik heb besloten om over dit onderwerp mijn mond maar te houden alhoewel mijn muispointer graag over 'Reply with quote' heen glijdt :)
Maar om deze reply dan toch niet op een +1 post te laten lijken het volgende:
ID&T is lang niet de beste, maar ook zeker niet de slechtste. Het schort nogal in het vooraf en achteraf zaken van een evenement. Tijdens een evenement is alles dik in orde. Wat een beetje heel erg triest en zielig van ID&T is, is dat hun het foto en reportage recht willen behouden, dus geen fotocamara's naar binnen en owee als je iets negatiefs durft te schrijven. ID&T heeft nog net geen Moscovic aangesteld voor PR-zaken, maar ik zie ze er voor aan :) Ook vind ik het belachelijk van ID&T dat ze niet op mail reageren, ik kan me voorstellen dat je tracklist aanvragen meteen de prullenbak in dirigeert, maar zaken als abbonement afhandelingen, klachten over hun diensten en dat soort zaken wordt ook al nooit op gereageerd. Leuke is wel dat ik na 5 maanden een reply van DJ Faro kreeg :) Ik heb denk ik al een beetje een naam binnen ID&T omdat ik vaak cd's opstuur met uitzendingen die ze niet hadden opgenomen (heb al een keer alle sets van Michel de Hey opgestuurd en van Cool Sessions, kreeg ik 2 gesigneerde slipmats van ID&T en een dankbrief voor terug :D)
Ik vind dat ID&T het over het algemeen best goed doet, maar verbeteringen kunnen her en der nog wel eens in overweging genomen worden.
Kut.. heb ik toch nog me bek opengetrokken tav. ID&T :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ik heb denk ik al een beetje een naam binnen ID&T omdat ik vaak cd's opstuur met uitzendingen die ze niet hadden opgenomen (heb al een keer alle sets van Michel de Hey opgestuurd en van Cool Sessions, kreeg ik 2 gesigneerde slipmats van ID&T en een dankbrief voor terug :D)
Ik vind dat ID&T het over het algemeen best goed doet, maar verbeteringen kunnen her en der nog wel eens in overweging genomen worden.
|
Hahahaha, lol dat eerste :)
En dat tweede, ze luisteren niet naar mensen, dat is het probleem. Ze leven op een wolk... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|