return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
De ideale party-organisator

basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik vind Monumental een goede organisator. Goedkoop, no bull no nonsense. The music counts. Maar oke, smaken verschillen.

Ook over Monumental valt er genoeg negatiefs te vertellen. Slecht geluid in de NDSM, kutveerponten, geen innovatieve line-ups meer,..

Het kan tegenwoordig toch niet meer goed, omdat iedereen verwend is geraakt.. Er is altijd wel iets te zeiken.

Persoonlijk vind ik ook dat ID&T het goed doet, hun feesten zijn elke keer uitverkocht, ondanks de kritiek die heel veel mensen hier hebben.. Dan kan je wel gaan zeuren over idealisme en doelstellingen en zo, maar het blijft een bedrijf.. Als je het daar niet mee eens bent, dan ga je toch gewoon niet naar die feesten?
kolkiewolkie
Als ik het objectief bekijk doet ID&T het eigenlijk heel goed; men organiseert feesten die steevast enorm veel mensen weten te trekken en op die enkele feesten waar ik geweest ben was het gewoon altijd goed geregeld (bijna te goed, wat weer saai word). Maar men bekijkt een ding wat vooral emotie is (muziek, feest) zo idioot professioneel dat er een stukje charme wat de housescene zou moeten hebben er hier in NL helemaal af is. Maakt niet zo heel veel uit, maar tis gewoon jammer.

Ik zou nog meer willen vertellen maar ik heb nog 7 minuten om op college te komen. Zegt genoeg lijkt me.
kolkiewolkie
zo, thuis, we continue

Ik was dus aan het blaten dat ze het zo professioneel aangepakt hebben enzo...

anyways die professionaliteit is theoretisch natuurlijk harstikke fijn enzo, maar ze hebben de hele scene (bijna de hele scene dan) meegetrokken en daardoor is voor mij de lol van grote feesten hier in NL er een beetje af... misschien moet ik weer es gaan kijken om 1 en ander te laten bevestigen maar dit terzijde.
Anyways ik heb wel eens het gevoel dat al die professionaliteit IN COMBINATIE MET het nederlandse publiek heeft geleid tot voor mij persoonlijke onaantrekkelijke feesten. Misschien blaat ik nou poep, maar zo ervaar ik dat nou eenmaal. Als ik terugkijk op de feesten in Spanje en hoe enorm massaal en hoe onwaarschijnlijk LOS die lui kunnen gaan... heb ik hier nog nooit gezien in NL :eyes: . En dat is dus wat ik mis... wil dus niet zeggen dat het alleen maar aan de organisaties ligt (my point).

my 2 cents

p.s. eigenlijk zou ik mezelf een ram aan de smoel moeten verkopen want lots en lots of mensen van over de hele aarde zouden er echt goud geld voor over hebben om in NL te wonen (en dan alleen om te feesten).
basvh
qua organisatorisch gebied dus de infrastructuur, de wachtrijen, enz enz daar zijn ze gewoon de beste van heel de wereld in. Verder weten ze wel altijd vette feesten neer te zetten en is het bijna altijd uitverkocht. Respect daarvoor.

Waar ik me wel altijd aan erger is dat hoog van de toren blazen! Altijd maar grote mond: Ik som op:

*id-t eigen evenementen hal
*id-t eigen tv station
*id-t eigen party eiland

laatst was er ook weer zīn persbericht. weet niet meer precies waar het over ging. Maar ze hebben een grote bek van we gaan dit en dat doen maar ondertussen gebeurt daar niks mee.

Ook van die onderschriften als: the worlds leading dance event, het bij pleasure dome nou al zeggen dat het heeel speciaal en om nooit te vergeten wordt. kijk dat maakt het publiek zelf wel uit. ga van te voren niet lopen blaten.ook Van die IC 2003 opmerkingen dit is het moooooooooiste decor ooit, terwijl ik daar dus heel veel mensen negatief over heb gehoord.

kijk dat vind ik nou het mooie van UDC meer een no nonsense organisator. Je mag je cameratje gewoon lekker meenaar binnen nemen. Geen bla bla, en ok soms moet je wat langer wachten. De feestjes zijn uiterst relaxt!!!

De ultieme organisatie is natuurlijk de no nonsense van udc en het organisatie talent van id-t

en oh jah eigenlijk zijn wij gewoon veels te veel verwend en moeten we neit zeiken!! :p :p :p :p
FunkySimon
quote:
Originally posted by basvh
De ultieme organisatie is natuurlijk de no nonsense van udc en het organisatie talent van id-t

zodra UDC net zo professioneel wordt als ID&T, zullen ze ook hetzelfde commerciele gedrag gaan vertonen als ID&T.

het is namelijk zo dat als een organistatie goed draait, en dan vooral in showbiz/entertainment, er meteen mensen op af komen die er ook wat aan willen verdienen en daardoor wordt het commercieel.

ID&T draaide top rond 2000 met goede feesten zoals innercity en sensation, niet al te commercieel. Daarna zagen andere mensen hoe goed dit ging en kwamen ze op duncan af, en die jongen heeft het altijd al hoog in ze bol, dus tja dan veranderd ook je hele bedrijf.

en ik moet zeggen dat afgelopen Impulz in brabant echt aller kutste feest ooit was en dat Innercity 2003 daarintegen gewoon goed geregeld was en ondanks de grotere commercieele uitingen bij innercity, ik me daar toch beter vermaakt hebt omdat het 10x beter in elkaar zat dan impulz op verschillende punten..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland