return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
info over Sensation?

TranceFool
Een spreekbeurt over Sensation, je maakt een geintje hoop ik he:haha: :haha: :stongue:
jp
quote:
Originally posted by TranceFool
Een spreekbeurt over Sensation, je maakt een geintje hoop ik he:haha: :haha: :stongue:

Kun je beter een spreekbeurt houden over de geschiedenis van de dancescene vanaf 1989 (acid house) tot nu (opsplitsing in vele stylen)
teknasia
quote:
Originally posted by TranceFool

precies niet ;)
basvh
quote:
Originally posted by jp
Kun je beter een spreekbeurt houden over de geschiedenis van de dancescene vanaf 1989 (acid house) tot nu (opsplitsing in vele stylen)

jah dat lijkt me ook veel interesanter dan een spreekbeurt over the worlds leading dance event :rolleyes: :rolleyes:

quote:
Er is maar 1 mooie aflevering Sensation geweest en dat was de eerste

ow ja toen d8 ik: feestje in de arena poe he dat wordt toch nooit wat. :p :p en idd daarna is het een suikerspin feestje geworden. Al is het qua show enzo wel leuk als je niet veel andere feesten gewent bent
MaGiK54
Probeer contact op te nemen met ID& en vraag om een persvoorlichter ofzo. Wellicht kan hij of zij je een informatie pakket sturen over Sucksation.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland