|
|
| TranceFool |
| Een spreekbeurt over Sensation, je maakt een geintje hoop ik he:haha: :haha: :stongue: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Een spreekbeurt over Sensation, je maakt een geintje hoop ik he:haha: :haha: :stongue: |
Kun je beter een spreekbeurt houden over de geschiedenis van de dancescene vanaf 1989 (acid house) tot nu (opsplitsing in vele stylen) |
|
|
| teknasia |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Een spreekbeurt over Sensation, je maakt een geintje hoop ik he:haha: :haha: :stongue: |
precies niet ;) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jp
Kun je beter een spreekbeurt houden over de geschiedenis van de dancescene vanaf 1989 (acid house) tot nu (opsplitsing in vele stylen) |
jah dat lijkt me ook veel interesanter dan een spreekbeurt over the worlds leading dance event :rolleyes: :rolleyes:
| quote: | | Er is maar 1 mooie aflevering Sensation geweest en dat was de eerste |
ow ja toen d8 ik: feestje in de arena poe he dat wordt toch nooit wat. :p :p en idd daarna is het een suikerspin feestje geworden. Al is het qua show enzo wel leuk als je niet veel andere feesten gewent bent |
|
|
| MaGiK54 |
| Probeer contact op te nemen met ID& en vraag om een persvoorlichter ofzo. Wellicht kan hij of zij je een informatie pakket sturen over Sucksation. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|