return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
spreekbeurt: Sensation

pooley
"SEARCH" en "GOOGLE" komen in mij op
teknasia
quote:
Originally posted by teknasia
op google niet zoveel info gevonden dus wil ik even vragen wie er misschien handige sites weet?

beetje met het verkeerde been uit bed gestapt? ;)
Tiger777
quote:
Originally posted by Gladius
post die spreekbeurt hier als ze klaar is he =).

Niet vergeten he, ik kan ze misschien ook nog wel gebruiken ;) :D
BEACHBOY
hmmm, ik dacht je te kunnen helpen door es in het booklet te bladeren van de Sensation 2003 white edition cd.... maar euh, niks is minder waar :(
er staat niks speciaal in, behalve tracklist en een tiental pics (die ik ook niet kan uploaden wegens geen scanner)

dit is mss nog het enige bruikbare dat erin stond :rolleyes:

22.00 DJ Marnix
00.00 Ferry Corsten
01.40 Armin Van Buuren
03.40 Marco V.
05.20 Johan Gielen

niks bruikbaars dus....
Meltos
Ik ben vorig jaar, in 2003, er dus voor de 1ste keer geweest en die sfeer, tja ik zou ze willen beschrijven, ma die is gewoon onbeschrijfelijk :crazy:
Het is chique dat (bijna) iedereen de dresscode respecteerd, iedereen zo in't wit, krijg je wel kippevel van hoor, laat ik zegge dat de hollanders al wa minder durve drage als elke andere nationaliteit en daar bedoel'k wel niks verkeerd mee :D Het knappe aan de "White edition" vind ik, is wanneer rode of gele spots op de menigte schijnen, is't net alsof iedereen in't rood of geel is, dit heb je niet bij de "Black edition".. Hier ben'k wel nie naartoe geweest, gewoon mijne stijl nie..
De hoeveelheid volk dat er zo bij een editie is van Sensation is de volle 38.000 man, enfin bij "white" toch, je zal dit jaar ook nog zien dat je kaarten voor "Black" ook nog tijdens de "White" kan kopen! Black verkoopt volgens mij nie zo goed omda minder mensen van diene stijl houde (Techno/Hardtrance). Line-up "Black-edition" 2003: Benny Rodrigues - Michel de Heij - Takkyu Ishino - Luna - Dana - Kai Tracid...

De eerste editie (2000) blijft meestal wel't beste hange, toen is "Tiësto" daar kome opdrave, ma ik denk dat de 2de editie (2001) de beste was, toen was'r't live optreden van Rank 1 same met Shanokee => SUCH IS LIFE :eyespop: :eyespop: :eyes:

Zou gewoon zegge, be there this year... :D ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium