return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 
Min Best of 2003-mix

FredAcler
Skulle bli hemskt glad om jag kunde få lite feedback o tips på förbättringar i mitt mixande. :) Tack på förhand :)
TrancE_GyLLe
Låt:

1 - 2 övergången börjar bra men tycker du slutar för tidigt med 1:an
2 - 3 lät konstig i början men sen låter det bättre... bra avslut på den...
3 - 4 bra mix, men du skulle ha väntat lite med 4:an så man kom in i låten lite mer...
4 - 5 kommer lite för tidig känns det som, men när det väl har gått ett par sec så låter de bra.. avslutningen är perfekt..
5 - 6 åxå lite snabb, tyckte de blev lite kaka på kaka...
6 - 7 bra början, lite mkt ljud av båda låtarna.. bra avslutning..
7 - 8 åxå lite för tidig, du kanske är lite het på gröten =) men annars klockren...

Det var Ris/Ros det.. kanske var jag lite för "hård" men du bad om det..:) närå men jag var väldigt noga med min lyssnig.. men om detta skulle spelas på en fest så skulle jag va hel nöjd med det här setet...!!!
FredAcler
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
Låt:

1 - 2 övergången börjar bra men tycker du slutar för tidigt med 1:an
2 - 3 lät konstig i början men sen låter det bättre... bra avslut på den...
3 - 4 bra mix, men du skulle ha väntat lite med 4:an så man kom in i låten lite mer...
4 - 5 kommer lite för tidig känns det som, men när det väl har gått ett par sec så låter de bra.. avslutningen är perfekt..
5 - 6 åxå lite snabb, tyckte de blev lite kaka på kaka...
6 - 7 bra början, lite mkt ljud av båda låtarna.. bra avslutning..
7 - 8 åxå lite för tidig, du kanske är lite het på gröten =) men annars klockren...

Det var Ris/Ros det.. kanske var jag lite för "hård" men du bad om det..:) närå men jag var väldigt noga med min lyssnig.. men om detta skulle spelas på en fest så skulle jag va hel nöjd med det här setet...!!!

Tack för att lyssnade igenom mix och tack för feedbacken. :)
Ska försöka o inte vara så het ;):) Återigen tack!!
Treo
Förresten, vilken mix av Solid Globe - North Pole är det ?
FredAcler
quote:
Originally posted by Treo
Förresten, vilken mix av Solid Globe - North Pole är det ?

Om jag inte minns helt fel så ska det vara original mix på den. Men helt säker är jag inte.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden