|
|
| FredAcler |
| Skulle bli hemskt glad om jag kunde få lite feedback o tips på förbättringar i mitt mixande. :) Tack på förhand :) |
|
|
| TrancE_GyLLe |
Låt:
1 - 2 övergången börjar bra men tycker du slutar för tidigt med 1:an
2 - 3 lät konstig i början men sen låter det bättre... bra avslut på den...
3 - 4 bra mix, men du skulle ha väntat lite med 4:an så man kom in i låten lite mer...
4 - 5 kommer lite för tidig känns det som, men när det väl har gått ett par sec så låter de bra.. avslutningen är perfekt..
5 - 6 åxå lite snabb, tyckte de blev lite kaka på kaka...
6 - 7 bra början, lite mkt ljud av båda låtarna.. bra avslutning..
7 - 8 åxå lite för tidig, du kanske är lite het på gröten =) men annars klockren...
Det var Ris/Ros det.. kanske var jag lite för "hård" men du bad om det..:) närå men jag var väldigt noga med min lyssnig.. men om detta skulle spelas på en fest så skulle jag va hel nöjd med det här setet...!!! |
|
|
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
Låt:
1 - 2 övergången börjar bra men tycker du slutar för tidigt med 1:an
2 - 3 lät konstig i början men sen låter det bättre... bra avslut på den...
3 - 4 bra mix, men du skulle ha väntat lite med 4:an så man kom in i låten lite mer...
4 - 5 kommer lite för tidig känns det som, men när det väl har gått ett par sec så låter de bra.. avslutningen är perfekt..
5 - 6 åxå lite snabb, tyckte de blev lite kaka på kaka...
6 - 7 bra början, lite mkt ljud av båda låtarna.. bra avslutning..
7 - 8 åxå lite för tidig, du kanske är lite het på gröten =) men annars klockren...
Det var Ris/Ros det.. kanske var jag lite för "hård" men du bad om det..:) närå men jag var väldigt noga med min lyssnig.. men om detta skulle spelas på en fest så skulle jag va hel nöjd med det här setet...!!! |
Tack för att lyssnade igenom mix och tack för feedbacken. :)
Ska försöka o inte vara så het ;):) Återigen tack!! |
|
|
| Treo |
| Förresten, vilken mix av Solid Globe - North Pole är det ? |
|
|
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by Treo
Förresten, vilken mix av Solid Globe - North Pole är det ? |
Om jag inte minns helt fel så ska det vara original mix på den. Men helt säker är jag inte. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|