return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
SWETAshirt Omröstning Baksida

TrancE_GyLLe
om någon vill höra min åsikt så berättar jag den nu,,,,

som det ser ut nu så så leder 2 alternativ som inte alls passar ihop med varandra.. säger inte vilka det är men dom hör inte i hop iaf...

kommer inte det se konstigt ut tror ni?? Det tror iaf jag..

men men jag komer ändå köpa tröjan så de spelar väl ingen roll..

Eller??
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
om någon vill höra min åsikt så berättar jag den nu,,,,

som det ser ut nu så så leder 2 alternativ som inte alls passar ihop med varandra.. säger inte vilka det är men dom hör inte i hop iaf...

kommer inte det se konstigt ut tror ni?? Det tror iaf jag..

men men jag komer ändå köpa tröjan så de spelar väl ingen roll..

Eller??
Säger min åsikt också: Håller med... :) Baksida C hade gått ihop bäst med framsida 3 :)
FredAcler
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Säger min åsikt också: Håller med... :) Baksida C hade gått ihop bäst med framsida 3 :)

Ja, jag håller med. Någon annan kombination skulle se rätt konstig ut.
AnD
Jag ville rösta på alternativ D. Inte för att det lär spela så stor roll iom att C redan leder ganska tryggt. Lite skummt med två E, men jag tog den översta av dem två... :rolleyes:
Dragonfly
quote:
Säger min åsikt också: Håller med... Baksida C hade gått ihop bäst med framsida 3

Det behöver inte matcha för att vara stylig! Den som skapat dessa har, tycker jag tagit fram flera design i samma tema och färgskala. Fast jag digger den 'keltic liknande design' mycket, kan det lätt bli för mycket på både sider. Jag är helt nöjd med utfallet.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden