|
|
| TrancE_GyLLe |
om någon vill höra min åsikt så berättar jag den nu,,,,
som det ser ut nu så så leder 2 alternativ som inte alls passar ihop med varandra.. säger inte vilka det är men dom hör inte i hop iaf...
kommer inte det se konstigt ut tror ni?? Det tror iaf jag..
men men jag komer ändå köpa tröjan så de spelar väl ingen roll..
Eller?? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
om någon vill höra min åsikt så berättar jag den nu,,,,
som det ser ut nu så så leder 2 alternativ som inte alls passar ihop med varandra.. säger inte vilka det är men dom hör inte i hop iaf...
kommer inte det se konstigt ut tror ni?? Det tror iaf jag..
men men jag komer ändå köpa tröjan så de spelar väl ingen roll..
Eller?? | Säger min åsikt också: Håller med... :) Baksida C hade gått ihop bäst med framsida 3 :) |
|
|
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Säger min åsikt också: Håller med... :) Baksida C hade gått ihop bäst med framsida 3 :) |
Ja, jag håller med. Någon annan kombination skulle se rätt konstig ut. |
|
|
| AnD |
| Jag ville rösta på alternativ D. Inte för att det lär spela så stor roll iom att C redan leder ganska tryggt. Lite skummt med två E, men jag tog den översta av dem två... :rolleyes: |
|
|
| Dragonfly |
| quote: | | Säger min åsikt också: Håller med... Baksida C hade gått ihop bäst med framsida 3 |
Det behöver inte matcha för att vara stylig! Den som skapat dessa har, tycker jag tagit fram flera design i samma tema och färgskala. Fast jag digger den 'keltic liknande design' mycket, kan det lätt bli för mycket på både sider. Jag är helt nöjd med utfallet. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|