return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
SWETAshirt Omröstning Framsida

SteveTranz4ever
Ja som vi alla vet efter en del diskussioner är att bidrag nummer 4 blev vald att bli SWETAs OFFICIELLA t-shirttryck... I sportsamanhang hade man tillochmed kallat det för utklassning så då är vi ju säkra på vilket tryck som är det officiella...

I denna poll ska vi tillsammans bestämma vilket motiv som skall pryda framsidan av vår förnämliga SWETA-shirt

Framsida 1

Framsida 2

Framsida 3

Framsida 4

Framsida 5

Förtydligande bild av framsida 5 kan ses via denna länk

Jag föreslår att ni inte tjuvkikar på hur resultatet redan står och att ni undviker att säga vad just ni röstade på för att unvika att andra blir påverkade av ert tycke... har ju vart en del snack om detta tidigare :)

Observera att detta är inte modellen av t-shirt vi kommer att använda oss av utan enbart för att presentera de olika motiven på

Missa inte omröstningen av baksidan

// Steve :gsmile:
Amnezia
hum e detta modellen som kommer vara på t-shirten sen??? ser gärna en lite mer tajtare å kortare ärm:p :D
dbl
förlåt att jag säger vad jag röstade på, men måste bara

jag röstade på 1:an 2:an 3:an 4:an och 5:an :p

guud va tråkigt jag har
TrancE_GyLLe
fan va svårt.. sepe eftsom jag röstade på 7:an i förra pollen så måste man ju nu hitta en ny favvo... å fram å baksida måste ju matcha varandra.. eller hur???

åhhh va svårt...

men om inte adressen inte står på en viss logga.. kan vi inte skriva dit den då.. för den ska väl vara med???
staz
vad det än blir borde man ha med webbaddressen ngnstans.. gillar inte riktigt idén med att vi ska hitta på en ny TA logga.. grodan finns ju å den e clean :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden