return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
OT : Vem borde fa styra Sverige?

St_Andrew
hehe typ vad jag tänkte säga fast jag har diskuterat med ac förut o insett att han e för konservativ för att diskutera med :p

fast imo är feminister inte det bästa, dom tänker bara på kvinnors utveckling, inte på allas... och så har dom problem med hur man ska göra det ofta oxå tycker jag... dom känns lite som kommunister, dom har en god tanke men har svårt att förverkliga den...
reveal
quote:
Originally posted by AC.
Anna Lindh - Inget ont om Anna Lindh som person men hon är alldeles för ung. Dessutom ger hon intryck av den dära unga blonda tjejen som så hemskt naivt vill ändra på hela världen. Vem kan inte föreställa sig henne stå och hoppa och rycka i bena på de stora elefanterna i världen.

Hoppas du vet vad du just skrev.
Smekbar
en god despot? :)
johan norberg hade väl kunnat vara en sådan, men han hade nog inte ställt upp :) (www.johannorberg.net)

tänkte för övrigt på det där med styresleskick igår... kom väl fram till att det ideala styrelseskicket enligt mig hade varit nyliberalism i en stadsstat... där får man ett direkt styre av de människor som det faktiskt berör, och besluten blir inte "för stora" eller "för högt upp" så alla skulle kunna vara med och bestämma... (och sen ska också nyliberalismen som ideologi vara ledstjärna eftersom jag inte tror på en förbudspolitik och jag anser även att skatt är stöld.)
Amnezia
inte en sportmössa aning om nått i politiken men e alltid kul å se carl bildt vs göran i debatt:p :p även fast jag inte orkar fatta va dom igentligen pratar om:rolleyes:

alt2 e Linda Rosing...hon e ju ändå me varje dag på löpsedeln tror det skulle kuna bli intressanta debater mellan henne å robinsson emma....((thumb up))
Glorie
quote:
Originally posted by Aendy
Är inte den största nackdelen med henne att hon inte är i livet längre?

exakt... :( Hon hade passat som statsminister tycker jag me, även om jag inte är sosse.. Anna Lindh var en sån som jag skulle gilla på den posten ändå. Det är jag övertygad om...

AC, ung, blond, naiv tjej som tror hon kan förändra världen? tssss. du har precis dumförklarat henne :eyespop:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden