return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
OT : Vem borde fa styra Sverige?

MojjMojj
quote:
Originally posted by AC.
Så länge män ska vara män och kvinnor ska vara kvinnor så blir vi aldrig jämstälda. Så mycket för din femenism :rolleyes:

Och förövrigt Vizay så är kvinnan och mannen så kemisk LIKA att det nästan omöjligt att se skillnad.

Så det ska vara så att män och kvinnor ska gå tillsammans med hjälp av genetik för att det ska bli jämställt lr? :P Det kan visst bli jämställt i världen om vi accepterar varandras olikheter. kvinnor i regel gillar andra saker än män. Men det beror mest på hur man som förälder "växer upp" ungen. vi är jäkligt lika såklart, men skillnanden kommer alltid vara att vi är män och kvinnor.

Så så länge vi är män och kvinnor så kommer det aldrig bli total jämställdhet, men vem vill att alla ska vara exakt som en själv och tycka om samma saker. vi ska komma så när vi kan "total jämställdhet", men inte gå över gränsen så att alla är en och samma. vi gillar olika saker naturligt också, låt det vara som det är och ändra männens system ist..
Glorie
jag har inte läst ovanstånde typ 10 inlägg så jag tänker inte kommentera nånting. :wtf:

skulle bara lägga till en parentes här..

(jag läste att y-kromosomen e på väg att utrotas... till slut kommer de bara finnas kvinnfolk kvar... :/(även om det tar hundratusen år eller nåt..) så måste vi va rädda om alla killar/män :D )
Amnezia
quote:
Originally posted by Glorie

jag läste att y-kromosomen e på väg att utrotas... till slut kommer de bara finnas kvinnfolk kvar... :/(även om det tar hundratusen år eller nåt..) så måste vi va rädda om alla killar/män :D )

huuuh:eyes: såååå om man håller ut några år extra så kan bli typ ensam kille kvar:p :p hehe inte pjåkigt...
ere morötter man ska äta för å leva längre lr hur var det:cool:
dbl
quote:
Originally posted by Amnezia
huuuh :nervous: såå om man håller ut några år extra så kan bli typ ensam kille kvar:p :p inte pjåkigt...
ere morötter man ska äta för å leva längre lr hur var det:cool:

ensam kille med maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssaaaaaaaaaaaaaaa av brudar... mmMMmMMM... bara att välja och vraka *drägel*
Vizay
quote:
Originally posted by AC.
Och förövrigt Vizay så är kvinnan och mannen så kemisk LIKA att det nästan omöjligt att se skillnad.

umm okej det förklarar ju att vi utsöndrar helt olika hormoner och har helt olika kroppsbyggnader :p

vi må ha liknande genuppsättning men det är ingen garanti för att vi är lika rent kemiskt sett :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden