|
|
| Goldiluxe |
Nyfiken ar jag pa att veta vad ni tycker bast om?
Kanske ar det att ga pa en klubb dar en eller tva superbra Djs spelar,i en mysig mindre miljo, med frascha toaletter, fast kanske lite dyrare.
Eller
Super bigga events som Sensation och liknande, med kanon ljus och ljud, massa massa folk, och 25 super Djs?
Jag ar nufortiden mer kat pa clubbar isafall.
Fast helst av allt konserter. :)
vad tycker ni? |
|
|
| SWE_TRANCE |
Det är ju en bra och svår fråga!
Jag själv skulle nog säga event framför en klubb.
På ett event är det mer "spänning" på vad man ska få uppleva, asså....det är lite svårt att förklara :)
Kanske känner jag så för att jag inte har upplevt så många större event.
Klubb känns mer som lite vardag (även om det kan vara riktigt bra stämmning på en klubb också!) och event lite som helgdag då ;)
Så känner jag iaf. |
|
|
| reveal |
| Jag har aldrig varit på nåt stort "event", så därför skulle jag gärna vilja besöka ett och se hur det är ;) Det verkar ju inte tråkigt iaf :p |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by reveal
Jag har aldrig varit på nåt stort "event", så därför skulle jag gärna vilja besöka ett och se hur det är ;) Det verkar ju inte tråkigt iaf :p | du var väl på lucia kryssen visst? det räknas nog som event, där är ju knappast klubb. |
|
|
| Versace |
klubb är att föredra, enligt mig.
Visserligen e event kul också, riktigt kul om det är stora dj's som avlöser varandra.
Men tänk dig istället alla dessa dj's på en klubb, avlösa varandra, en per vecka, med mindre folk så att det utvecklas en närmare relation mellan dj'n och publiken.
då känns klubb mycket roligare än en event, plus att du missar en massa dj's på stora festerna. du måste ju springa runt ifall du ska se alla. på en klubb har du 1 eller 2 att lyssna på. du missar aldrig nåt. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|