return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 
Club vs Trance events

Smeagol
Torino ar ingen strategisk plats i sa fall ar jag radd...
Men sa kommer jag nog bracka 65 000 i Mars a andra sidan, Da kommer Milan hit och den lokala arenan haller 71 000! :)

Har annars bara varit pa Amnesia i Lund... Skulle nastan vara laglig i Storbrittanien aven med den nya lagen. Men det ar sjukt mysigt iaf. Hoppas kunna aterkomma! :)
reveal
quote:
Originally posted by Smeagol
Har annars bara varit pa Amnesia i Lund... Skulle nastan vara laglig i Storbrittanien aven med den nya lagen. Men det ar sjukt mysigt iaf. Hoppas kunna aterkomma! :)

Terminspremiären är nu på lördag! ;)
Smeagol
Jag ar nastan beredd att boka flygbiljetter. Nastan.
Branner du en skiva at mig som jag bad (tiggde) om Reveal?

Ursakta att jag inte alls haller mig till amnet. Det ar ok om Mind eller nan plockar bort inlagg/stanger kontot/letar upp mig IRL och skjuter mig. :)

Jag skulle valdigt garna ga pa nat stalle som atminstone hade varit olagligt i storbrittanien aven med den gamla lagen. Garna fler. tror att den stora fordelen med klubbar ar att man kan ga pa dem oftare. Skillnaden mellan EN enstaka rolig handelse eller en trevlig vana. Jag fegar och sager att det nog ar tva olika saker och darfor inte riktigt kan jamforas. :crazy:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden