|
|
| Freezel |
BREAKING NEWS
Ik verander van dag en tijd op ETS Global. Mijn oude tijd was vrijdag van 20:00 tot 21:00. Hierdoor had ik af en toe de mogelijkheid om een guestmix te organiseren.
NIEUWE DAG & TIJD: Iedere dinsdag van 22:00 tot 23:00 :) Ik heb nu dus de mogelijkheid om in principe een guestmix te organiseren wanneer ik wil :) Dus BETA's, kom op ;) Voordeel is dat ik vlak na Above & Beyond geprogrammeerd sta, dus nog meer luisteraars :) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Freezel
BREAKING NEWS
Ik verander van dag en tijd op ETS Global. Mijn oude tijd was vrijdag van 20:00 tot 21:00. Hierdoor had ik af en toe de mogelijkheid om een guestmix te organiseren.
NIEUWE DAG & TIJD: Iedere dinsdag van 22:00 tot 23:00 :) Ik heb nu dus de mogelijkheid om in principe een guestmix te organiseren wanneer ik wil :) Dus BETA's, kom op ;) Voordeel is dat ik vlak na Above & Beyond geprogrammeerd sta, dus nog meer luisteraars :) |
Tsjonge Chris is toch echt veel te goe zene, ge zijt e braveke zene ;) M'n voorstel laat jasperovitsj is e guestmix doen, alle als da mag he, want diene jong heeft toch best al wa ervaring he :) en wie me nu nog te binnen schiet de Sven (dj Zevan), al iets van hem beluisterd en was toch perfect zene :) Ben er nog veel vergete, maar zijn de mense me ervaring die nu in me opkomen... ah ja en den Tom (Xilver), Jasper zei me in de asta toen da zijn setje ferm ware, nu ik was ni op de BeTa BBQ (nog steeds spijt :() dus ik heb er nog geen van gehoord, ma enfin zijn m'n voorstellen maar he.. :o |
|
|
| Freezel |
Ok, how about BETA Night op ETS? :) Na mij staat toch niks geprogrammeerd dus alle tijd :)
edit: Xilver had ik al uitgenodigd voor een guestmix ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Meltoz
M'n voorstel laat jasperovitsj is e guestmix doen, |
dat lijkt me een uitstekend voorstel :) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by TOR
dat lijkt me een uitstekend voorstel :) |
Check mijn vorige post ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|