|
|
| Pumaz |
Je weet dus ECHT ALLES wat ik denk :eek:
Volgens mij is die dus echt wel het grote keerpunt naar commercial-land..
Voor mij zijn het vooral videoclips die hen de das omdoen, Tiesto is ook maar commercieel écht doorgebroken na Lethal Industry. Dat Sunburn een flop was heeft (even) in Armin's voordeel gespeeld.
Trouwens, iedereen die ik ken die niet echt voor trance is kent Armin nu, maar spreekt het uit op zijn Frans (Armain). |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Pumaz
... maar spreekt het uit op zijn Frans (Armain). |
Ik heb ok zo'n paar kameraden :) Op TopRadio zei ne presentator just hetzelfde, vond da eigenlijk wel e grappig moment, ons ARMAINKE en dan nog ff terugdenken aan zijn pagecoupeke (jommeke) :haha: :haha: :haha: :D |
|
|
| Meltoz |
| Fred start met dezelfde track als op Antwerp is Burning, Viframa - Cristalle... :rolleyes: |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by TOR
volgens mij gaat Tijs dit jaar opnieuw eerste worden.. maar het zal de laatste keer zijn. |
ik weet het niet ....
dees jaar heb ik hem nog niet veel in belgië, nederland of UK weten draaien en daar zit een groot deel van de stemmers voor dj mag he ...
Tiesto is de wereld wel wa aan het veroveren ma weer nummer één, ik weet het zo nog niet .
ff on-topic : ben benieuwd wa fred baker ervan terecht ga brengen , ff springen nu hehehe |
|
|
| eieregooie |
Weer het eeuwige gezeik over Tiësto... Hou nou toch es op... Tiësto draait technisch niet perfect (armin ook niet en pvd ook niet for that matter). Heeftie nooit gedaan ook. Hij moet het hebben van zen timing... De juiste plaat op het juiste moment.
Waarom ie nummer 1 is...
Hij weet het publiek altijd te vermaken
Hij heeft uitstraling en een zekere charme
Hij heeft enorm goede producties op zijn naam staan
De DJ Mag Top 100 is geen technische verkiezing... Dan moet je bij Technics zijn... die hip hop gasten, die kunnen pas draaien :eek:
De DJ Mag Top 100 is een populariteitspoll
Het publiek kent DJ's niet van hun sets, maar van hun producties. En eerlijk is eerlijk... Tiësto producties liggen lekkerder in het gehoor, en zijn dus toegankelijker voor meer mensen, dan Armin en PvD plaatjes.
Tiësto is niet de beste DJ ter wereld, maar mijns inziens wel een terechte winnaar van de DJ Mag Top 100. Tis niet eenvoudig wat die jongen bereikt heeft.
In 't kort...
Waarom Tiësto het wint van PvD: PvD heeft niet de uitstraling die Tiësto heeft...
Waarom Tiësto het wint van Armin: Armin heeft niet de producties die Tiësto heeft... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|