return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Aloittelijoita foorumin käytössä?

Trancetor
Termos vaan kaikille! laitoin sit tämmösen threadin ku ite oon vielä ihan pohjasakkaa tän käytön kanssa... selailin tätä TA:n sivua ja kappas suomalainen foorumi Wuhuuu!! no nyt tähän aiheeseen eli mulla on vähä vaikeuksia loggautua sisään ja ulos, jos joku vois neuvoo miten ne tapahtuu? nyt kyl jostain sain sählättyy ihteni sisään.
digitalbeat666
tuo login ja log out on kyllä toteutettu todella huonosti ja on ollu itellä suuria vaikeuksia löytää log out nappia aluksi. Mun mielestä se pitäis olla tuolla yläreunassa muiden nappien vieressä. Se on ihan pieni linkki tuon eka sivun oikeassa alalaidassa.
Trancetor
quote:
Originally posted by digitalbeat666
tuo login ja log out on kyllä toteutettu todella huonosti ja on ollu itellä suuria vaikeuksia löytää log out nappia aluksi. Mun mielestä se pitäis olla tuolla yläreunassa muiden nappien vieressä. Se on ihan pieni linkki tuon eka sivun oikeassa alalaidassa.

Nonii nyt rupes löytymään :)
Mr.Mystery
Ikinä oo tarvinnu ulos loggautua täältä...
Trancetor
niin no mä lueskelen aika paljo koululla näitä nii en kehtaa jättää loggauksia päälle...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland