|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Justiinsa, en muistanut kysyä: onko Gary D:n oikea nimi Daniel Bruns? Tietääkö joku? Tuo ei selvinnyt ainakaan Google-sedän avulla, eikä kokoelmien kansioista. |
Ei ole. Daniel Bruns ja Gary D ovat täysin eri heppuja. Gary D:n oikea nimi on Gerald Mahlke kun Daniel Bruns taas on.. Daniel Bruns! :p
Danielin kuva löytyy Eye Trance -levyjen inlaysta ja Gary D:n kuva monen D.Trance tai D.Techno -levyn inlaysta. Garylla on kuvissa yleensä aina lippis päässä. |
|
|
| BetaFactory |
| Ok, kiitos nopeasta vastauksesta. Minun pitää sitten käydä vertailemassa niitä kuvia sitten, koska löytyy minulta myös 3 Eye Trance-kokoelmaa. Kysymys heräsi juuri siitä, kun musatyylit Eye Trance vs. D-Trance eivät kovin paljon eroaa toisistaan. Hard trancea + vähän Arminin kiksua vähän väliä molemmilla...;) |
|
|
| BetaFactory |
Heheh, tarkistettu on, ja ei näköjään riittänyt tuo "lippis päällä-periaate", vaan piti ihan olla "OMA Gary D-lippis päällä-periaate". :)
Taas alkoivat nuo stickersit lentää ympäri huonetta kun kävin läpi Gary D:t ja Eye Trance:t. Mitäs tehdä niillä?!?!!!!! Argh! :haha: |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Ok, kiitos nopeasta vastauksesta. Minun pitää sitten käydä vertailemassa niitä kuvia sitten, koska löytyy minulta myös 3 Eye Trance-kokoelmaa. Kysymys heräsi juuri siitä, kun musatyylit Eye Trance vs. D-Trance eivät kovin paljon eroaa toisistaan. Hard trancea + vähän Arminin kiksua vähän väliä molemmilla...;) |
Eihän noilta Silmä Tranceilta löydy hard trancea etsimälläkään. :conf: |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by Nuutti
Eihän noilta Silmä Tranceilta löydy hard trancea etsimälläkään. :conf: |
No anna minulle aikaa tuplatarkistaa sitten kun kerrat toit asian esiin. :) Ehkä muistin vain väärin. Minulta löytyy 02, 04 ja olisiko 03, hetkinen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|