return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 
Eiks oo kiva kun sataa lunta?

Nuutti
Haha! Olipa sydäntä riipaiseva tarina :) Itse ainakin piristyin kun kävin vähän pihalla riehumassa lapion kanssa. :whip:
skip
tuliko sitä sitten niin paljon muka? ei siitä mulle ainakaan ollut niin paljon ongelmia kuin silloin hieman ennen joulua kun oli myös myräkkä! silloin taistelin autoa esiin kinoksesta noin 1.5 tuntia ja jumittelin jokapuolelle!

nyt olin tyttöystäväni vanhempieni luona, jonne joutuu menemään noin 5km kamalaa maalaistietä/kinttupolkua, eikä sitä ollut juurikaan vaikeata ajaa, vaikka sitä ei ollut aurattu! kova vauhti päälle vaan, niin ei jää kiinni! takaisin tullessani myöhään illalla/yöllä oli jo paikka paikoin aika paljonkin lunta, mutta kyllä se siitä meni kun antoi vaan lisää kaasua, niin auto meni läpi kinoksen ja lumi vaan pöllysi! pysähtyminen olisi tosin sillä tiellä ollut kohtalokasta, liikkeelle ei olisi enää päässyt millään!:D

lumi on pirun kivaa mun mielestä, harmi vaan, että nyt on taas hieman lämpimämpää, niin se ehtii sulamaan ja jäätymään uudestaan, joka ei ole kovinkaan kivaa!
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by skip
tuliko sitä sitten niin paljon muka? ei siitä mulle ainakaan ollut niin paljon ongelmia kuin silloin hieman ennen joulua kun oli myös myräkkä! silloin taistelin autoa esiin kinoksesta noin 1.5 tuntia ja jumittelin jokapuolelle!

En tiedä oliko tuo myräkkä joka puolella Suomea samanlainen, mutta se oli lähinnä tuo tapa jolla sitä lunta tuli, ei niinkään se määrä. Eli siis useamman kymmenen senttiä ihan muutaman tunnin sisällä keskellä yötä.
GrimReaper
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
En tiedä oliko tuo myräkkä joka puolella Suomea samanlainen, mutta se oli lähinnä tuo tapa jolla sitä lunta tuli, ei niinkään se määrä. Eli siis useamman kymmenen senttiä ihan muutaman tunnin sisällä keskellä yötä.

Sepä se! Pääkaupunkiseudulla ainakin lauantai-illalla baariin mentäessa lunta ei ollut tullu vielä niin mielettömästi mutta baarista lähdettäessä aamulla tilanne olikin jo toinen. Kyllä siinä voimasanoja tuli kiukussa huudeltua kun sai lumessa tarpoa.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland