return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
Party Report: HQ vs Riot!

TranceFool
Leuk verslagje bas! :)
Dj Lex
Goed verslag, je brengt de sfeer goed over. Ben benieuwd, denk dat ik er dit jaar zelf ook wel eens een keer een kijkje gaat nemen :)
basvh
quote:
Originally posted by Dj Lex
Goed verslag, je brengt de sfeer goed over. Ben benieuwd, denk dat ik er dit jaar zelf ook wel eens een keer een kijkje gaat nemen :)

TSSS hoe vaak heb je dat nou al niet gezegd?! Ja zegt lex dan je moet maar roepen wanneer er een goede line up is. Dus ik zeg jah 30 jan is er goede line up. Maar nee dan moet meneer de volgende dag in zijn wegwerkers broek inclusief beenwarmers op TE staan! :whip: :whip: :whip:

:toothless :toothless :toothless :toothless

Ik ben sinds jaren weer eens op zondag gaan stappen! Het bier smaakte weer heerlijk. Of niet snitzke !:toothless :toothless
Blik
quote:
Originally posted by basvh
Misschien zo onder de indruk van de WC Experience optreden waar die gister is geweest :toothless :toothless

WC Experience ownt :D

maar een vet verslag inderdaad
Flippe
Zeker een mooi reportje! Zal wel een top feestje zijn gweest! Jammer dat het voro mij zo lang reizen is, en een vrijdag avond mij niet zo goed uitkomt! Moet toch maar es proberen om er een keer heenvte gaan!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland