|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Meltos
Maandag en woensdag kan'k ok der is geen enkel probleem, ma misschien beter maandag, as de jongedame hier, dinsdag e fijne bruiloft heeft... en dan nog wel as getuige, maakt het nog wel fijner vin'k :D
As er probleme zouden zijn met't vervoer vo terug te gerake, wil'k mij gerust ter beschikking stelle, heb toch e voiture op kot dus en Maasmechelen valt in afstand gerust nog mee ;) |
thanks Meltos... ge zijt een schat :toothless maar we zullen je op de hoogte houden ;) kga eens zien of ik die dag de auto kan krijgen, of anja eventueel haar auto kan krijgen ;) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Maandagavond zou normaal onder voorbehoud moeten lukken voor mij, zolang het ni te laat word (heb nog plannen later op de avond :cool: ). Hangt wel van die plannen af of ik dan in Diepenbeek ben... Maar normaal wel.
Die keuze aan entertainment, tis toch overweldigend... :rolleyes: :p |
voor mij maakt het nie veel uit... als 't mah gezellig wordt eh :p |
|
|
| SilentEagle |
| Da hebt ge zelf in de hand he Z... :) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Zehra
thanks Meltos... ge zijt een schat :toothless maar we zullen je op de hoogte houden ;) kga eens zien of ik die dag de auto kan krijgen, of anja eventueel haar auto kan krijgen ;) |
Den auto moet naar de keuring, hopelijk wordt ie niet afgekeurd ;) Ma normaal gezien, zou t geen probleem moeten zijn om de auto te krijgen die dag (me hopes :p ) Tenzij natuurlijk mijn broer die echt hééél dringend nodig heeft. We shall see. |
|
|
| Zehra |
ok... mother is gone now (:() & she left the car! :toothless whiii... vervoer is dus al geen probleem...
mah vraagje? om hoe laat en waar? :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|