|
|
| CygnusX |
Woensdag heb ik les van 14u tot 16u, dus dan zou het daarna (of ervoor) moeten zijn.
Maandag kan ik de hele dag. |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Woensdag heb ik les van 14u tot 16u, dus dan zou het daarna (of ervoor) moeten zijn.
Maandag kan ik de hele dag. |
Waarschijnlijk ist t beste als we t 's avonds doen. Zehra en ik komen uit Maasmechelen, ma we zullen dan wel proberen om met de auto te komen, dus hoeven we niet naar die bussen te kijken. |
|
|
| Meltos |
Maandag en woensdag kan'k ok der is geen enkel probleem, ma misschien beter maandag, as de jongedame hier, dinsdag e fijne bruiloft heeft... en dan nog wel as getuige, maakt het nog wel fijner vin'k :D
As er probleme zouden zijn met't vervoer vo terug te gerake, wil'k mij gerust ter beschikking stelle, heb toch e voiture op kot dus en Maasmechelen valt in afstand gerust nog mee ;) |
|
|
| CygnusX |
Het ziet er naar uit dat het maandagavond wordt.
En wat gaan we dan doen?
We kunnen naar de fitlink (poolen) of naar sportopolis (bowlen) of bij iemand op kot een trancefeestje houden :) |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Het ziet er naar uit dat het maandagavond wordt.
En wat gaan we dan doen?
We kunnen naar de fitlink (poolen) of naar sportopolis (bowlen) of bij iemand op kot een trancefeestje houden :) |
Maandagavond zou normaal onder voorbehoud moeten lukken voor mij, zolang het ni te laat word (heb nog plannen later op de avond :cool: ). Hangt wel van die plannen af of ik dan in Diepenbeek ben... Maar normaal wel.
Die keuze aan entertainment, tis toch overweldigend... :rolleyes: :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|