return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Hasselt en omstreken - meeting?

SilentEagle
Zal maar doen alsof er niks aan de hand is...

18/m :p
Nyah
quote:
Originally posted by SilentEagle
Onder het motto van klein begonnen is half gewonnen, of zoiets:

Waarom zouden wij vant LUC en de dingen in de buurt eens niet afspreken in de loop van de maand? Da lijkt me iets makkelijker om te organiseren dan de monstermeeting van in de andere thread...

count me in! :p zeg maar ne dag ;)
Meltos
Nah, is inderdaad e goe voorstel, we zijn toch me voldoende he, so count me in... :D

Zou zo zegge, doen't we't deze week of volgende week :rolleyes: ? Ben ok vrij deze week, ma ben der toch wel in de buurt, dus aucune problem pour moi...
SilentEagle
Voorlopig voorstel van Miss Z, CygnusX en mezelf:Dinsdag 10 Februari, ofwel in de namiddag ofwel in de avond... Lukt die datum voor iedereen een beetje, of niet? En vooral dan voor de mensen die van ver(der) komen: liever namiddag of avond?
CygnusX
quote:
Originally posted by SilentEagle
En vooral dan voor de mensen die van ver(der) komen: liever namiddag of avond?

Ja, denk dat het het beste is als we degene die van ver(der) moeten komen laten beslissen. Voordeel van namiddag is dat er nog een bus terug is. Voordeel van 's avonds is dat het een gezellig trancefeestje kan worden bij SilentEagle of bij mij op kot :)

Als dinsdag past natuurlijk :cool:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium