return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 
Hasselt en omstreken - meeting?

Zehra
quote:
Originally posted by Nyah
Voila, de eerste beta-'LUC'-meeting zit erop. Ik vond t heel fijn :D
We hebben elkaar toch wat beter leren kennen, denk ik ;)
Nu wachten op zehra (als mod in spé, sorry benny, grapje :toothless) met verslag misschien en wat fotootjes :p
Vergeet zeker de foto van Buoyant niet met éen van zen vele strikes... Of staat die er nergens op?? :o

yep... was heel fijn! blij da ik er bij mocht zijn... allemaal één voor één super-toffe mensen :)

zal de foto's eens erop zwieren straks (of mss morgen), heb denk ik ook korte filmpkes :p hehe... heb me goe geamuseerd vandaag (mede ook dankzij mijn fototoestel :p)

review laat ik over aan de anderen... kmoet me al bezighouden met een grafiekske te maken als eindopdracht van mijn stage als mod-in-spé :D da is natuurlijk ook iets voor morgen, me bezighoude met da grafiekske :D

denk dat die strikes van buoyant er wel op staan... mah hoeft eigenlijk ook niet, want wij hebben het toch gezien (lees: gvd man die kan goe bowlen... waarom sta ik als voorlaatste jong!!!! :(:p)

mah goe... tot de volgende meeting want vond het echt wel plezant! :D en mss hebben we er dan een nieuwe beta uit limburg bij (Johan ;))
SilentEagle
Twas inderdaad aangenaam... En de kans dat er geen enkele van die strikes op foto staat is bedroevend klein. :p
Buoyant
twas inderdaad superplezant, lekker veel goeie flauwekul verteld, veel gelachen en zekers gezellig :),
ben blij dat ik ben meegegaan

dit smaakt naar meer !!!!!!!!

laat de fotookes maar komen Zehra,kben benieuwd
Pier
kheb ullie gezien :tongue2: :cool:
pooley
Zo ni he pirreu !

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium