|
Reviewtje Danny Howells @ the Stalker, Haarlem
|
|
|
| sndh |
Besloten toch maar een klein verslagje in mekaar te draaien. Danny Howells is natuurlijk onder de addicts geen onbekende naam, de nummer 12 van de wereld staat bekend om zijn enorme mix van stijlen die hij in een set kan brengen. Toen ik hoorde dat ie in Haarlem kwam draaien heb ik meteen kaartjes gekocht en een vriendin zo gek gekregen mee te gaan.
Om ongeveer kwart voor elf kwamen we aan in de Stalker, meteen jassen opgehangen en pepermunt gejat van de toiletdame :) Danny stond al te draaien, omdat dit de zevende keer was dat ie bij de stalker kwam draaide hij in totaal 7 uur! Best rustige club wat ik hoorde, hoewel ik toen al moeite had het te plaatsen. Het feestje kwam langzaam op gang en veel mensen kwamen binnen. Totaal ander publiek als ik er normaal zie.
Toen het een beetje op gang kwam zag ik Partyhardy staan, die had het er voor over vanuit Breda via R'dam naar hier te komen, hoe vet!
Danny draaide alles foutloos aan mekaar, half uren gingen voorbij zonder dat ik kon horen hoeveel platen hij draaide. Cueen was voor hem 3 seconden werk!
Wat hij draaide vond ik toch erg eentonig. Veel harde kicks en af en toe een buildup/breakdown, maar dat was het wel een beetje. 3 vette tunes gehoord, maar om half 3 zat ie nog steeds in de volwassen club, toen hadden we het wel een beetje gehad. Ik had wat meer progressive verwacht en gehoopt, maar desalniettemin toch een hele vette avond gehad!
En oja, Matthew Dekay liep er ook rond, maar t was dat Onno hem herkende :) |
|
|
| tijs08 |
leuk ff te weten hoe het was!
Jammer dat het niet was wat je ervan verwachtte... zo zie je maar dat ook bij Progressive er een wereld van verschil is tussen de djs en wat ze draaien...
op naar Everybody zou ik zeggen! :tongue2
ps. hoe liep PartyHardy erbij? hij was namelijk behoorlijk vertieft van Invited s'ochtends... om het even 'netjes' te zeggen :D |
|
|
| sndh |
precies, zo zie je maar. Ach partyhardy feestte aardig door hoor, echt vertieft zag ie er niet uit. :P
Moet idd maar eens kijken naar Everybody :) |
|
|
| Partyhardy! |
Yep, goed verslag Sander :) hij draaide wat meer clubby als ik verwacht had maar desalniettemin 5 echte kneiters van tunes gehoord met een heerlijke "buildup" en dan los! :crazy:
Laatse plaatje die we hoorden was de nog altijd heerlijke " Monday Groove" van Klinkenberg :cool:
Al met al leuk avondje, Stalker ook gezellig tent, maar muziek had nog iets beter gekunt :)
| quote: | Originally posted by tijs08
ps. hoe liep PartyHardy erbij? hij was namelijk behoorlijk vertieft van Invited s'ochtends... om het even 'netjes' te zeggen :D |
hey pas op je woorden maatje! ;) :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|