return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
telepatie

basvh
Hallo mensen,

Wat er vandaag gebeurde was zoooooo vaag.

Ik ga kaarten voor HQ halen bij de GWK in den bosch. Ik kom binnen en vraag aan de verkoper: Kan ik nog kaarten kopen voor HQ van vanavond!
Hij zei: jah ik zal ff kijken, dus hij loopt naar een ticket computer die ergens achter staat.
Vervolgens komt ie terug met 3 tickets. Terwijl ik het woord drie dus niet over mijn lippen heb gehad.
Echt bizar dit. Je ziet op TV dan weleens een van die helderziende mensen, maar als zoiets bij jezelf overkomt dan sta je toch wel ff te kijken.

Nog meer mensen hier die zulke voorvallen hebben meegemaakt?
jp
Hij dacht natuurlijk: 1..2..3 that's the name of the DJ :D

Dus printte hij er 3 uit omdat hij weet dat op dat soort feesten dj's de muziek verzorgen ;)
ahp2002
quote:
Originally posted by basvh
Hallo mensen,

Wat er vandaag gebeurde was zoooooo vaag.

Ik ga kaarten voor HQ halen bij de GWK in den bosch. Ik kom binnen en vraag aan de verkoper: Kan ik nog kaarten kopen voor HQ van vanavond!
Hij zei: jah ik zal ff kijken, dus hij loopt naar een ticket computer die ergens achter staat.
Vervolgens komt ie terug met 3 tickets. Terwijl ik het woord drie dus niet over mijn lippen heb gehad.
Echt bizar dit. Je ziet op TV dan weleens een van die helderziende mensen, maar als zoiets bij jezelf overkomt dan sta je toch wel ff te kijken.

Nog meer mensen hier die zulke voorvallen hebben meegemaakt?

als je er 3 nodig had is t inderdaad toevallig, want dat staat nergens in je verhaal, dus dat telepatheer ik er maar even uit
basvh
jah ik had er dus net 3 nodig.

Offtopic:

JP, is het verstandig om op de ljnbaansgracht of in de buurt te parkeren? Ik heb namelijk geen zin dat me ruit wordt ingeslagen maar ook niet echt zin om 33 euro voor parkeer garage te betalen
New Wave
quote:
Originally posted by basvh
jah ik had er dus net 3 nodig.

Offtopic:

JP, is het verstandig om op de ljnbaansgracht of in de buurt te parkeren? Ik heb namelijk geen zin dat me ruit wordt ingeslagen maar ook niet echt zin om 33 euro voor parkeer garage te betalen

Amsjterdam ish vraai pharkieren na 23:00 oer.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland