|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He Kolkie, verander je signature eens man :D VEEL te groot.
Met het size commando kan je de letters kleiner maken. |
zo beter? :) (zeurzakkie... je KUNT het gewoon nog niet laten he... :p ). |
|
|
| kolkiewolkie |
| Signature verteld mij dat ik morgenavond een leuk feestje heb :D . Weet iemand of je kans maakt om tegengehouden te worden met sportschoentjes bij het Paard? Dat springt nl. wat makkelijker, zeker met beuktechno :cool: . |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Signature verteld mij dat ik morgenavond een leuk feestje heb :D . Weet iemand of je kans maakt om tegengehouden te worden met sportschoentjes bij het Paard? Dat springt nl. wat makkelijker, zeker met beuktechno :cool: . |
Nee er is totaal geen deurbeleid bij het paard zolang je er maar oud genoeg uitziet is er niks aan het handje. |
|
|
| Eye-Riz |
even spammen hoor, aangezien niet iedereen elke thread leest, en daardoor veel oelewappers niet op de hoogte zijn denk ik:
zaterdag 28 feb is er een leuke party in Utrecht, met Verdine Bel, Leander, Eye-Riz, RV & Misja Helsloot. Entree is maar 5 euro, drinken kost geen drol en het duurt tot 7 uur. Dus geen gezeik met vervoer, je pakt gewoon de eerste bus terug :) Of later, hihihi!
Voor meer info, vraag New Wave om info (ik weet de site niet uit mijn hoofd) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by magrec
Nee er is totaal geen deurbeleid bij het paard zolang je er maar oud genoeg uitziet is er niks aan het handje. |
Als ze jou binnenlaten is dat ook geen probleem :D
Anyway, er is een kleine kans dat ik morgen ook nog ff om de hoek kom kijken. Heb gehoord dat het uitverkocht is trouwens... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|