return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
21 Februari: Dj Rush @ Integrade The Hague

kolkiewolkie
quote:
Originally posted by SnuggLe
He Kolkie, verander je signature eens man :D VEEL te groot.
Met het size commando kan je de letters kleiner maken.

zo beter? :) (zeurzakkie... je KUNT het gewoon nog niet laten he... :p ).
kolkiewolkie
Signature verteld mij dat ik morgenavond een leuk feestje heb :D . Weet iemand of je kans maakt om tegengehouden te worden met sportschoentjes bij het Paard? Dat springt nl. wat makkelijker, zeker met beuktechno :cool: .
magrec
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Signature verteld mij dat ik morgenavond een leuk feestje heb :D . Weet iemand of je kans maakt om tegengehouden te worden met sportschoentjes bij het Paard? Dat springt nl. wat makkelijker, zeker met beuktechno :cool: .

Nee er is totaal geen deurbeleid bij het paard zolang je er maar oud genoeg uitziet is er niks aan het handje.
Eye-Riz
even spammen hoor, aangezien niet iedereen elke thread leest, en daardoor veel oelewappers niet op de hoogte zijn denk ik:
zaterdag 28 feb is er een leuke party in Utrecht, met Verdine Bel, Leander, Eye-Riz, RV & Misja Helsloot. Entree is maar 5 euro, drinken kost geen drol en het duurt tot 7 uur. Dus geen gezeik met vervoer, je pakt gewoon de eerste bus terug :) Of later, hihihi!
Voor meer info, vraag New Wave om info (ik weet de site niet uit mijn hoofd)
eieregooie
quote:
Originally posted by magrec
Nee er is totaal geen deurbeleid bij het paard zolang je er maar oud genoeg uitziet is er niks aan het handje.

Als ze jou binnenlaten is dat ook geen probleem :D

Anyway, er is een kleine kans dat ik morgen ook nog ff om de hoek kom kijken. Heb gehoord dat het uitverkocht is trouwens...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland