| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by robin
Raymond heeft wel gelijk, maar dit lijkt me niet de tijd en plaats om daar op in te gaan. |
tja, dan wil ik er graag aan toevoegen dat ik ook vind dattie gelijk heeft, maar dat het natuurlijk ook logisch is dat wij meer affinitiet hebben met mensen die we dagelijks op tv en in de bladen zien (vroeger dan).
Bij deze sterkte Dinand en Dean, verdere familie en de familie van iedereen die onlangs iemand verloren is. Maar daar wil ik niet te lang bij stilstaan want dan kun je aan het rouwen blijven. En ik wil graag positief tegenover het leven staan. En positief tegenover de dood, hoewel dat vast een moeilijke opgave is als je in de schoenen van iemand als Dinand of de ouders van Marleen Konings staat.
Het kwam voor mij iig erg onverwacht. Ik zal wel ongeveer vertrokken zijn in de tijd adt het bekend werd...en bovendien lees ik geen roddelbladen en staan dit soort dingen vaak niet in de krant (hopenlijk, want wat voor nieuwswaarde heeft het in globaal perspectief)
Anyway. Hopenlijk is er een speciaal babitje in haar plaats ergens op de wereld gezet... |
|
|