return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
jag försvinner!

JayBee
om ni läser hjälptråden kan ni förstå att jag antingen försvinner för gott eller går underground ett tag.

alla har vi lite problems ibland men om det är något jag alltid kunnat göra när jag haft problem så är det att lyssna på musik men det skulle ta en veckas intensiv tankning och fin sortering för att få tillbaks det jag förlorade.

gonatt

edit: fan oxo kom just på att jag kan inte försvinna. inte ännu i alla fall jag har ju bokat kryssningen och så men aja skitsamma jag försvinner i några dagar i alla fall.. haha typ tar självmord ett par gåner sen återuppstår jag förhopnningsvis inför kryssen
reveal
Vad jag förstod så blev du av med ca 250 mp3-filer, är det så farligt?
JayBee
på sätt och vis mer.. altså grejen är att jag kan inte veta vilka filer det är jag förlorat heller. alla ligger kvar i mappen fast med helt och hållet ändrade fil storlekar och speltider. så i stortsett är min forne högt organiserade mapp nu fullständigt kataståf. altså jag repar mig men det känns bara inte så just nu :P
Vizay
ähh inget å deppa för...jag körde nått dj-program förut å la in alla filerna i playlisten...sen skulle jag göra ny playlist å tog delete....den frågade om jag ville ta bort filerna...jag klickade givetvis JA eftersom jag trodde att programmet ville ta bort dom ur playlisten men programmet tyckte att det skulle gälla totalt sett så jag blev av med över 1000 mp3 :p
SteveTranz4ever
Ja we all been there... for 1½ år sen så krasha en hårddisk för mig och jag tappade 24Gb trance... det tog väldigt hårt men med hjälp av mina kära SWETAs så kom jag snabbt på fötter igen...

Därför skall jag ge dig samma möjlighet... Du får tillgång till mina 67Gb trance som ligger på E: disken :)

Intresserad JayBee ? :gsmile:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden