|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Men visst - jag blev också av med 700 megg mp3:or för några år sedan då jag fortfarande satt på modem. Det var efter jag hade bränt ut mappen - men kruxet var att jag brände inte ner ett skit, utan det var bara en simulering - och innan jag fattade något hade jag tagit bort mappen. Hade det varit "vanliga" låtar hade jag inte hängt läpp för det, men nu var det en massa ungersk och rumänsk cheese pop som jag förmodligen aldrig kommer hitta mer. Har fortfarande svårt att sova om nätterna pga av det. [/COLOR] |
jag lider med dig =/ |
|
|
| CJ InterCity |
Hade det varit "vanliga" låtar hade jag inte hängt läpp för det, men nu var det en massa ungersk och rumänsk cheese pop som jag förmodligen aldrig kommer hitta mer.
|
det vet man aldrig ;)
har du en lista på några speciella favoriter kanske jag kan rota fram dem :p |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
det vet man aldrig ;)
har du en lista på några speciella favoriter kanske jag kan rota fram dem :p |
Problemet är jag inte heller riktigt minns vilka låtar det var. Jag vet att det var en del låtar med V-Tech, Ámokfutók, Dupla Kávé, Betty Love och fan vet vad de alla heter :) |
|
|
| CJ InterCity |
Problemet är jag inte heller riktigt minns vilka låtar det var. Jag vet att det var en del låtar med V-Tech, Ámokfutók, Dupla Kávé, Betty Love och fan vet vad de alla heter :) |
Betty Love - Repülj Tovább ?? :D
den letar jag också efter! hennes största låt ju!:p |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Betty Love - Repülj Tovább ?? :D
den letar jag också efter! hennes största låt ju!:p |
Den har jag :) Både Skyland och Naksi & Brunner mixen, dock inte oroginalet. Jag ÄLSKAR tamigfan den låten. Den är tio gånger mer cheese än alla DJ Sammy's låtar tillsammans, men den tjejens röst för mig bara att minnas gamla goda tider hemifrån....mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)
Ska jag skicka till dig? Har du ICQ? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|