|
|
| dbl |
| har förlorat typ 30gig en gång... men spela roll.. e la bara att "köpa" nytt ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Vet hur det är, tror många av oss har varit med om liknande.
Jag själv tar alltid backup lite då och då nuförtiden...
Det är därför det är så billigt med DVD-brännare nu :)
10 såna skivor ca 150:-, för 45gb så tycker jag att det är helt OK pris!
EDIT: Jag använde ett program som heter EasyRecovery™ Professional när jag glömde ta backup på min ASOT-mixar på min jobbdator. Jag formaterade (format C:\) och kunde få ut alla ändå. Ruskigt smidigt, prova det så kommer nog dina filer att komma tebax skaru se :)
Ladda ner fullversion på dc bara ;)
Lycka till! |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by JayBee
om ni läser hjälptråden kan ni förstå att jag antingen försvinner för gott eller går underground ett tag.
|
Efter att ha läst den raden trodde jag att nåt ... riktigt allvarligt hade hänt, typ att <valfri skumm origanisation i stil med CIA & KGB> hade kommit efter dig. :toothless
I alla fall, lycka till med att få allt i ordning igen! |
|
|
| AC. |
| Kommer ihåg när blixten tog med sig mina ca 70-100 mp3s hårt förvärvade med 28.8 och 56 modem. Det var ett par år sedan nu men inte hängde jag depp för det. |
|
|
| Endre |
se det som ett steg till den lagliga världen. Jag tog bort mina mp3s med flit eftersom jag är skriven artist, föregå med gott exempel.
|
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|