|
|
| JayBee |
altså seriöst talat det är ju vi som betalar. kan vi inte få beställa flera? jag vill ha olika så att man kan se annorlunda ut på festerna. inte alltid likadan.
dessutom så vill ja ha en lång ärmad! jag kan lätt betala lite extra altså. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by JayBee
altså seriöst talat det är ju vi som betalar. kan vi inte få beställa flera? jag vill ha olika så att man kan se annorlunda ut på festerna. inte alltid likadan.
dessutom så vill ja ha en lång ärmad! jag kan lätt betala lite extra altså. | Tycker vi ska ha en... dels för att bara en kan va den officiella + att det blir betydligt billigare... annars får det bli ett framtida projekt...
Föresten... pollen är begränsad till 14 dagar...
Föresten 2... undrar hur många det är som påverkas av det resultat som redan finns... kanske en del som inte röstar efter hjärtat... Tycker nog fan 1an e bra fin också... en adress på den så.... |
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by JayBee
dessutom så vill ja ha en lång ärmad! jag kan lätt betala lite extra altså. |
Kostar väll en jävla massa om alla ska ha olika tryck osv. Blir ju mycket lättare (och billigare?) om man tar och trycker 100~200 t-shirtar i olika storlekar med samma tryck, typ en klumpsumma då.
föresten, vem är det som ska organiserar hur/var det ska tryckas, och hur mycket det kostar ? (beställa t-shirtar 200 t-shirtar, och som lägger ut pengar tills alla andra köper av honom).. eller det kanske itne funkar så ? .. har ingen koll. |
|
|
| MojjMojj |
Gillade 7:an hårt :) Blev nästan lite hjärntvättad av den lilla texten längst ner där det stod att man skulle rösta på 4:an, blev direkt så man kollade den en a´ndra gång bara för det..
Försöker lura en va??????!;) :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|