return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 
SWETAshirt Omröstning

JayBee
quote:
Originally posted by reveal
Snacka om att inte förstå pengars värde! "Den som inte sparar på öret, rinner kronan ifrån."

det finns en balans mellans pengarnas värde och livets värde. spara, spara, spara och sen dör du.. nödvändigt? faktum är att du tillochmed kanske dör imorn. risken e låg.

lagom e best tycker jag. man behöver ju inte göra av med pengar i onödan men spara i onödan suger oxo. och jag är en sparsam person reveal, du känner inte mig lita på det så du är ute och cycklar. ;)
reveal
quote:
Originally posted by JayBee
det finns en balans mellans pengarnas värde och livets värde. spara, spara, spara och sen dör du.. nödvändigt? faktum är att du tillochmed kanske dör imorn. risken e låg.

lagom e best tycker jag. man behöver ju inte göra av med pengar i onödan men spara i onödan suger oxo. och jag är en sparsam person reveal, du känner inte mig lita på det så du är ute och cycklar. ;)

Ok, bra, det finns nämligen alltför många människor som slösar hej vilt. Jag unnar mig också något ifall jag tycker det är värt det, och en sådan här t-shirt kan mkt väl vara värd 500 kr. Men att säga att 500 kr är småpotatis, det håller jag verkligen inte med om :)
JayBee
quote:
Originally posted by reveal
Ok, bra, det finns nämligen alltför många människor som slösar hej vilt. Jag unnar mig också något ifall jag tycker det är värt det, och en sådan här t-shirt kan mkt väl vara värd 500 kr. Men att säga att 500 kr är småpotatis, det håller jag verkligen inte med om :)
hehe tjaaa det beror väl hur man ser på det men jaaa det är dumt att slösa.. av någon anledning så verkar det som att kvinnor inte kan motså frestelsen att slösa pengar. fan ta mig nästan 99% av alla kvinnor jag stött på i åldrarna 1-30 är panka dagen efter löning :) de ska väl som glorie "tröst köpa 3 par skor" :)
Glorie
quote:
Originally posted by JayBee
de ska väl som glorie "tröst köpa 3 par skor" :)

haha :) jag hade inga skor! eftersom jag förlorat mina stövlar och de andra gått sönder.. så jag tröstköpte tre par skor för 450 kr och lämnade idag igen ett par, så jag fick igen 200 kr. det kallar inte jag att slösa :D speciellt inte när jag behövde skor.
JayBee
quote:
Originally posted by Glorie
haha :) jag hade inga skor! eftersom jag förlorat mina stövlar och de andra gått sönder.. så jag tröstköpte tre par skor för 450 kr och lämnade idag igen ett par, så jag fick igen 200 kr. det kallar inte jag att slösa :D speciellt inte när jag behövde skor.
hehe ok då men det lät i alla fall slösaktigt hehe.. det måste du erkänna :)

men seriöst så är det nog ganska så olika från person till person det är ju ioförsig många killar jag känner som oxo spenderar hela sin lön dagen efter löning.

men den känns endå som att kvinnor jämt ska ha typ 10 olika par skor och typ kanske 15 olika jeans liksom.. själv sitter jag på ett par timberland kängor och inga jeans alls :) jag har bara syntetiska byxor :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden