return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
SWETAshirt Omröstning

Endre

hmm.. folk kommer tro man gillar SVETT. SWETA låter som "sveta" = svetta.
Powell
quote:
Originally posted by Endre

hehe ... jo sant, men skitsamma, vem bryr sej om dom tror det ?
Dioxys
har själv fått kommentaren "sweeetah!" :) vilket jag inte har så speciellt svårt att ta, men jag gillar helt klart mest nyx's logo med a'et lite knorrat :) mycket snyggt!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Endre

Själv tycker jag det låter som SWEET... ett utryck man använder sig om nåt är bra... :) SWE - TA
knomaden
Hmmm...grymt svårt!

Men jag föll till slut på #7.

Gillar diskreta tryck fram när det gäller "logotypes", och bra att ha nåt som drar lite mer uppmärksamhet på ryggen. The message, typ.

Och att det är svenskar som gillar trance framgår ju då tydligare av en karta, där halva gränsen är naturlig dessutom, än en flagga som ju till hundra procent är människoskapad ha ha...aja ni fattar vad jag menar.

Geografisk hemvist snarare än att dansa under ett baner, då typ.

Och med det visar jag att jag är en dynamisk person, antar jag, då det går käpprätt mot mitt eget förslag ha ha...

...som jag i konsekvens inte röstar på ;).

Men det rör sig överlag om att hitta bra, bättre eller bäst! Det är INGET av förslagen som är "dåligt".

Gott jobb, alla!

Peace,
Anders

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden