|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
neh men ändå, konstigt att så många fler röstade utan att säga nått på just det förslaget...
nu säger jag inte att det har fuskats här men räcker ju att det e inaktiva/utläska medlemmar som går in o röstar så blir det ju fel, eftersom dom ändå inte kommer köpa nån tröja... |
Tja... skulle ju kunna pm-rösta mot någon som vi alla litar på, ifall det nu känns som ett skumt resultat? Men jag tror att allt är som det ska :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dbl
vet inte varför... men jag fick upp något helt annat i huvét |
ne du dbl, jag vet inte heller varför:stongue:
| quote: | Originally posted by reeval
tycker det är kul om det blir någon tröja alls |
hihi :)
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by St_Andrew sen tycker jag som mojjmojj sa i början att tråden att det var lite fel av steve o säga sin favorit, för det medförde att alla kollade lite extra på den...
som sagt, vill itne låta tjurig eller så :p
vill verkligen ha sexan elelr sjuan som t-shirt! :D :p |
Jag skrev ju underst min personliga åsikt precis som alla andra
| quote: | Så min personliga åsikt.... Ser hemskt gärna SWETA-shirt #4 blir vår t-shirt... då 2a framsidan och 1a baksidan.
Det ända jag gärna ser extra är en adress... alltså www.trancEaddict.com men det ordnas till av skaparen är jag säker på i ett naffs |
Jag kunde gjort en till post direkt under för att skriva det men jag valde att lägga med det i samma veva...
Kan ju säga såhär... har sett Nordlight här inne ett antal gånger och jag är nästan helt säker på att han har röstat men har valt att inte skriva nån kommentar... är också säker på att han är sugen att få sig en t-shirt. Samma sak med Kraith.
Visst kanske det kommer folk från andra delar, inte helt omöjligt men då förstår dom heller inte vad vi skriver utan väljer helt opartiskt vilken dom tycker är snyggast...
Det är lika för alla... kom igen nu alla... :) Nu kramas vi :)
| quote: | | Originally posted by Glorie typ 2 veckor kvar av omröstningen va? eller stängs den tidigare, nu när man ser den självklara vinnaren? |
13 dagar kvar... vi väljer själva när vi har funnit den slutgiltiga "vinnaren" |
|
|
| reveal |
| Antar att det inte krävs 50% av rösterna för att en tröja ska räknas som "i majoritet" va? |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Tja... skulle ju kunna pm-rösta mot någon som vi alla litar på, ifall det nu känns som ett skumt resultat? Men jag tror att allt är som det ska :) |
neh räcker väl med att alla skriver vad dom röstar på... men aja, skit samma tyckte bara det var skummt :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|