|
|
| reveal |
^^ Jag har inte sagt vad jag röstade på. Bättre att folk röstar på det förslag dom tycker är bäst, än att man försöker sitta och övertyga varandra :)
Och JayBee, chilla lite, vi har försökt fixa t-shirt i över ett år längre än du ens har varit på TA, så det är ingen som helst brådska, låt folk tycka och tänka som de vill. :) |
|
|
| DJ_Laszlo |
Klart vi kommer bli nöjda, oavsett utgången - och som jag sa tidigare, jag kommer bli stolt bärare av T-shirten, oavsett vilken som vinner.
piiiis |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by reveal
Och JayBee, chilla lite, vi har försökt fixa t-shirt i över ett år längre än du ens har varit på TA, så det är ingen som helst brådska, låt folk tycka och tänka som de vill. :) |
ok då vi gör väl så.
ok altså det var ju många som vill ha kartan på ryggen och många som tyckte om shytrance logo på bröstet. om artisterna går med på det så kan de ju sätta ihop sina två förslag och så få de 22 röster vilket är vinnande. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by JayBee
ok altså det var ju många som vill ha kartan på ryggen och många som tyckte om shytrance logo på bröstet. om artisterna går med på det så kan de ju sätta ihop sina två förslag och så få de 22 röster vilket är vinnande. |
...
Däremot kanske en kombination hade genererat fler röster i en eventuell "omröstning 2". Inte för att jag bryr mig så mycket, tycker det är kul om det blir någon tröja alls :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
^^ Jag har inte sagt vad jag röstade på. Bättre att folk röstar på det förslag dom tycker är bäst, än att man försöker sitta och övertyga varandra :) |
neh men ändå, konstigt att så många fler röstade utan att säga nått på just det förslaget...
nu säger jag inte att det har fuskats här men räcker ju att det e inaktiva/utläska medlemmar som går in o röstar så blir det ju fel, eftersom dom ändå inte kommer köpa nån tröja... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|