return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
SWETAshirt Omröstning

JayBee
quote:
Originally posted by MojjMojj
haha! hårda mot de hårda lr JayBee? Bara kul att snacka lite om hur man ville att den skulle se ut jue. Tyckte ngra inlägg var ganska roliga att läsa gällande tribal-grejen jue. De var inte klagomål i mina ögon iaf :)
Jag kommer köpa t-shirten iaf och den är snygg som satan 4:an den med som sagt, tror de andra som "gnällde" också kommer köpa den :D

/Mvh "Mojjs i brallan* :p
majjs på dig din babian! :toothless

EDIT: men altså jag sa ju.. jag röstade inte heller på fyran men den är ju snygg eller hur fan. och om det blir något större tjaffs utav det hela kanske vi alldrig får våran T-tröja! aja nog om det när kan man beställa? :)
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by JayBee
Det är fan jävligt taskig stil av alla dem så dissar det vinnande valet nu. för in i helvette alla gick med på det hela och det vinnande valet har vunnit. och det är inte det jag röstade på för jag röstade 7 men fan alla förslag var bra och alla kan jag tänka mig ha på mig.

fan ursäkta mitt språk men till dem som klagar: Håll käften!

EDIT: tack steve för att du tagit tag i detta. annars hadde det alldrig blivit av!

Lugna ner dig ett par hekto, vart fan har yttrandefriheten tagit vägen? Det var ingen som klagade utan snarare ventilerade tankarna. Detta är en demokratisk omröstning, vilket betyder att alla har rätt att säga sitt. Bara för att man råkar påpeka något behöver det för den sakens skull inte betyda att man inte tycker om det, eller som du råkat uppfatta det, avsky det så mycket att man har svårt att sova om nätterna.
JayBee
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Lugna ner dig ett par hekto, vart fan har yttrandefriheten tagit vägen? Det var ingen som klagade utan snarare ventilerade tankarna. Detta är en demokratisk omröstning, vilket betyder att alla har rätt att säga sitt. Bara för att man råkar påpeka något behöver det för den sakens skull inte betyda att man inte tycker om det, eller som du råkat uppfatta det, avsky det så mycket att man har svårt att sova om nätterna.
hehe nä men det verkar ju nästan så!

PS. ursäkta mig för att jag är psykopat och får anfall ibland hehe nä men altså läs en gång till..

quote:
fan ursäkta mitt språk men till dem som klagar: Håll käften!

:D :D
St_Andrew
Sorry om jag låter väldigt tjurig nu och så... MEEEEN jag kollade lite på vilka som hade skrivit vad dom rösta på, och resultaten blev minst sagt konstiga...

på resultat nr 3 röstade en person (dj hysterix)
på resultat nr 4 röstade 9 personer (steve, vizay, aendy, scul, staz, dioxys, unis, brainman, nyx)
på resultat nr 6 röstade 9 personer (powell, shytrance, MiB, p4z!, SMC, St_Andrew, mjz, glorie, dbl)
på resultat nr 7 röstade 7 personer (noon, MojjMojj, Trancegylle, Jaybee, Hybrid, Dj_Lazlo, Swe_Trance)

sååååå antingen e det nått fuffens, elelr så e det väldigt många som inte normalt sett skriver nånting som röstat... och då e frågan om dom kommer köpa t-shirt och om dom ens borde ha rätt att rösta?

iaf, tycker det e skummt att så många fler röstar men inte skriver på fyran än på dom andra...

sen tycker jag som mojjmojj sa i början att tråden att det var lite fel av steve o säga sin favorit, för det medförde att alla kollade lite extra på den...

som sagt, vill itne låta tjurig eller så :p

vill verkligen ha sexan elelr sjuan som t-shirt! :D :p
SWE_TRANCE
Som ni alla vet så är det inte bara svenskar som surfar sweta...
Kan tänka mig att en hel del som ser pollen röstar...
Sen så kanske det inte är omöjligt att fixa så man kan rösta flera ggr på samma poll, lite beroende hur forumet är uppbyggt. Ta nu inte detta som en anklagelse utan mer som ett "svar" på det St_Andrew påpekade i sitt inlägg...

Hursomhelst så tycker jag det vore tråkigt med en massa tjaffs efteråt. Och jag tror att vi alla blir nöjda i slutändan. huvudsaken vi har en gemensam SWETA-shirt :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden