return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Wie draait waar?

DJ Bazz
Hallo beste mensen

ik heb al een tijdje weinig van mij laten horen. (ik volg het board nog wel zo goed als elke dag:))
maar goed, wat mij zelf al een tijdje bezig houdt:

wie van jullie draait waar of heeft waar al gedraaid? Ik neem aan dat jullie ook niet stilzitten, dus kom maar op...

om bij mezelf te beginnen:

- De Nieuwe Unie te Groningen (naast de Palace). Daar draai ik sinds september 2003, dit doe ik elke 1e en 3e zaterdag van de maand (ook de 4e zaterdag bij 5 zaterdagen in een maand) tussen 02.00-06.00. In het begin was dit erg lastig met het geluid en 4 uur is best lang als je overdag de hele dag al in een supermarkt werkt:D. Vooral het laatste uur was soms flink afzien/vermoeiend, maar inmiddels heb ik dat ook wel aardig onder de knie:D. Verder mag ik er draaien wat ik wil en is het niet erg groot (ongeveer 50 mensen met topdrukte). Het is ook een beetje de afterparty-tent van groningen, aangezien het vanaf 04.00 druk begint te worden. Maar het blijft leuk om daar te draaien en ik merk dat ik, vooral de eerste paar weken, er technisch steeds beter in begin te worden.

- OOG-Radio, ook te Groningen, een lokaal radiostation. Hier was ik afgelopen donderdag en ik mag er een keer terugkomen halverwege het voorjaar.

- Nauticradio, internetradio. Hier ben ik intussen 2x geweest en ik mag er nog een keer terugkomen, geen idee wanneer...

- DJ Contest, te Huize Maas, 28 februari 2003. Er waren niet veel mensen, en mijn vertoning daar was helemaal een drama:D Dit was ook mijn eerste gig.

- Verder komen er misschien nog wat andere dingen aan, maar dat is nog ff afwachten.

Dus waar draaien jullie, of hebben jullie al gedraaid?
Apoptosis
Bij ons op de VU is er elke woensdag en vrijdag een borrel in onze faculteitscafe. 2 of 3x per jaar is er een zogenaamde "dj borrel" en daar mogen mensen hun 12" gaan spinnen. Daar heb ik in december ook aan meegedaan en het ging erg lekker voor een eerste keer. t was wel vet rustig hoor, stuk of 20-30 mensen of zo, maar toch wel lache. In het begin zat ik HELEMAAL te shaken toen ik met dat mengpaneel moest spelen :nervous: :nervous:
Freezel
Elke vrijdagavond van 20:00 tot 21:00 op www.ets-global.org :)
Robert
Ik heb 5 januari (voor het eerst) gedraaid samen met Dave Masters in Fabrik in Madrid voor 7500 man. Dacht echt dat ik in mijn broek zou schijten maar dat viel gelukkig mee :)

:eyespop::D

Was echt een rare maar hele gave ervaring. We werden op het vliegveld al meteen gefilmd voor een DVD en moesten na afloop nog een interview doen.
's Middags moesten we ook op een radio zender een interview doen. Hoop dat we een keer terug mogen komen ;):)
ahp2002
damn dat ziet er wel vet uit daar in spanje zeg... en die meiden.. :eyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland