|
|
| Blik |
wegens gruwelijke verveling, hier heb ik de laatste tijd nogal veel last van, besloot ik maar eens naar de laatste pagina van het Holland Forum te gaan, en aangezien ik er al vanaf het begin bij was dacht ik, laat ik een mijn replies lezen (en threads natuurlijk)
allereerst valt het natuurlijk op dat er veel die-hards zijn, die er dus al op dat moment waren, bijvoorbeeld BasVH, Robvef, Trancefool Akira, petrus, Henkie_Henk, Jukx etc etc.............veel bekende mensen dus
maja, ik ging dus ff bekijken wat ik toen dus poste, dit was dus op het moment dat ik nog weinig poste en eigenlijk nog niet zoveel verstand had van Trance:)
lees dit:
| quote: | kben benieuwd wat jullie van deze liedjes vinden, kweet niet of ze heel oud zijn, maar kvind ze best tof.
Danger hardcore Team - total eclipse of the heart
Brooklyn Bounce - Bass, beats & Melody (kent iedereen)
Infernal - Sunrise (van deze site, kweet trouwens nie of die echt hard-house is.
BTW. the hard-house timetable van Impulz is er eindelijk, check |
whahahaha ik zat echt keihard te lachen.........niet gezond meer, maja, dat begrijp je vast wel als je zoiets post
en nog iets anders.........
| quote: | | OK, mede-Hollanders, wat is volgens jullie op dit moment het beste Nederlandse Trance-lied wat er is? Voor mij is op dit moment Delirium - Silence (Airscape remix) de absolute topper. |
hahaha:stongue: :stongue: :stongue: erg leuk natuurlijk want Airscape is Belgisch(/Nederlands) en delerium is volgens mij Engels, dus helemaal geen nederlands Trancelied.........:rolleyes:
naja, dit heeft me ook weer 15 minuten gekost........nu ga ik slapen. Ik hoop dat ik jullie geamuseerd heb......... |
|
|
| Dago "B" Duck |
Gij bent unne goeie. ;) Das wel duidelijk.
Je had trouwens wel gelijk. Dat nummer is nog steeds goed. |
|
|
| Eye-Riz |
| NIX REMIX, je moet het origineel hebben, zoals die op het album van Sasha en John Digweed staat... kan geen enkele remix tegenop! :o |
|
|
| TranceFool |
| Haha, dat is wel cool ja. :D :D . Hebbie er toch weer een hoop bijgeleerd. Misschien ga ik zelf ook nog eens diep in het archief graven, kenne we lachuhhh:p :p |
|
|
| Blik |
het mooiste was eigenlijk nog wel dat ik over dat stukje met dat hard-House een eigen thread was begonnen, met als titel "Hard-House liefhebbers opgelet" of zoiets dergelijks
toen was ik nog jong en naief:p
ik ga vandaag ff kijken wat er allemaal over mij is gezegd terwijl ik weg was, had al een opmerking gezien van Miss P
| quote: | | een nutteloze post, maar Blik is toch weg |
eens kijken of ik iets meer kan vinden:D
mazzel |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|