return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
För alla hardstyle älskare

ScuL
quote:
Originally posted by Glorie
hehe :) snyggt forum! har du gjort det martijn? ehhh? coolt!!!
reggat mig nu. tror inte jag kommer hänga där dock... blir för mycke ;) är mer stödmedlem..kommer nog skriva ibland (hehe) men hmmm... gilla du inte screamer hardstyle-forumet M? ditt e ju numer värsta konkurrentforumet till hans!

förresten! Orange e på modet nu ;) hehehe

(ligger i tiden, ser jag) :p

jaha.. väl jag hoppas att du kan kolla in där då och då för att det verkligen saknar ett svenskt hardstyle (sub)forum också.
här och på TC passar det inte precis.... det betyder inte att jag ska aldrig posta hardstyle saker här, men lite mindre.
och vi kan göra mer detaljerade diskussioner på mitt forum ;)

om screamer... nja. jag blev lite arg åt honom. hans forum verkar va så kommunistiskt som en tredjevärlds bananrepublik. han tar bort trådar som innehåller kritik emot hans forum eller sina reglar, han har idiotiska reglar angående direktlänkor ..

och jag har ju vunnit en tävling men han vill inte skicka mig priset för att vi har olika åsikter om nån dumm ämne :(
Glorie
quote:
Originally posted by ScuL
det betyder inte att jag ska aldrig posta hardstyle saker här, men lite mindre

:) du måste bara posta mixarna dina!

quote:

och jag har ju vunnit en tävling men han vill inte skicka mig priset för att vi har olika åsikter om nån dumm ämne :(

va? vilken elaking. Omogen verkar han vara också. Då bojkottar jag härmed screamers forum. :disbelief
Pjox
titta nu finns lilla milla där också :D
U121
I R t3h join! weehee! Harstyle forum :D

*börjar spamma*
Dragonfly
Really really cool!

vi som är hänvisad till ett liv utan broadband tyckter att det är jobbigt att surfa runt. jag kommer att saknar dig på TA Scul antar att du må lägga mer tid på det nya stället. De har lovat Märsta broad band till sommaren...

Hardstyl är min favo, men jag är nog kvar här ett tag då jag inte orkar vänta och vänta och vänta på att sidor ska komma up och text ska skickas.

Nu går jag in och reggar mig där med! Hoppas din site växer stort och lätt dra till sig mängden, som det bör göra med tanke på dina talanger.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden