|
DJ-installatie kopen: Waar?
|
View this Thread in Original format
| Olju |
Waar kan ik goeie mixers en draaitafels kopen tegen een schappelijke prijs?
En welke mixers en draaitafels raden jullie aan?
Ik wil namelijk beginnen draaien. :D :tongue2 |
|
|
| Tiger777 |
NewLine webshop...
www.newline.nl
Verder ken ik nog een winkelke in brussel waar ge HEEL goeikoop spullen kunt kopen.
Als mixer raad ik zeker de VMX300 van behringer aan. Kijk ook eens naar de DJX700 (ook van behringer). |
|
|
| Olju |
als ik die link volg naar newline kom ik op een site terecht voor "Thermondergoed, mutsen en handschoenen"
:whip:
:stongue: |
|
|
| super-styleR |
Zijn die shops betrouwbaar en kan je ze goed contacteren as der iets mis is met u materiaal ? iemand enige ervaringen me die shops ? Want 430+- voor een mk2 is een zalige prijs |
|
|
| pooley |
Kzal het u zeggen als ze aankomen.
Die package tracken van DPS (transportbedrijf) is ook wel handig... |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| ik kan uit ervaring zeggen dat new-line.nl heel erg te betrouwen is etc |
|
|
| Meltos |
| Bij Sound-Station in Hasselt, lope nog acties voor't merk "STANTON", heb die van mij daar ok gekocht en kwaliteit zene :D |
|
|
| TatanaGirl |
Niet lachen he, maar ik wil eigelijk ook gaan draaien. Ik begin in de krokusvakantie met weekendwerk en een paar draaitafels staan al op nr 1 van mijn verlanglijstje. Ik ga in hasselt naar school dus sound-station daar kan ik wel eens af en toe binnen springen. Als iemand misschien tweedehands draaitafels kan vinden mag die persoon het me ook altijd laten weten.
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
| Tiger777 |
De ziekte verspreidt zich...
En ene keer dat ge draaitafels hebt, is het leven voor altijd veranderd. NOOIT zult ge nog geld teveel uitgeven, ALTIJD elken euro 3 keer opdraaien... Gierigheid zal jullie deel worden!!!
:p
Welja, in duitsland is alles idd véél goedkoper, maar ik heb het nog nooit gedaan voor garantie. Als ge bvb gemini koopt, kunt ge hier niet terecht voor garantie. Ik heb een winkeltje gevonden in brussel die zelfs goedkoper werkt dan bepaalde winkels. (zoals concorde pro naalden voor 50€) |
|
|
|
|