|
Miika Kuisma @ YleX / Tiistain Tanssi-Ilta 27.1.04
|
View this Thread in Original format
| Airvision |
| MIIKA KUISMA Livesetti/haastis 27.1.Tiistain Tanssi-Illassa!! |
|
|
| Mr.Mystery |
| Joku vois ripata ton kun mulla ei ole radiota. |
|
|
| GrimReaper |
| Hmm.. pitääpä yrittää muistaa kuunnella tuo. Mulla ei o radio kiinni koneessa, joten en voi ripata, sori. |
|
|
| mkuisma |
Hitto.. minä ku luulin ettei mikään jännitä. Esim 150m benji ei jännittäny yhtään. Mutta kun ne luurit ja mikki tuli päähän niin sit jännitti. :nervous:
Mietin just että kehtaako tota ite kuunnella ollenkaan :confused: Muuten oltais tehty toi livenä studiossa, mutta Kallen menoista johtuen toi on nauhoitettu juttu.. mikä olikin ihan hyvä juttu. |
|
|
| MekkaFIN |
| Joutuupa kuunnella. :) Toivottavasti hyvää settiä luvassa! |
|
|
| QPS |
| Juu, pakkohan tuo on kuunnella :D !!! |
|
|
| Torakka |
| On kyllä pakko kuunnella:gsmile: |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Joku vois ripata ton kun mulla ei ole radiota. |
mä voisin ehkä, jos osaisin. mulla ei vaan ole käryäkään millä ohjelmalla tollasta radiota kannattais nauhotella, eikä ole kyllä mitään monimutkaisia aikaa opetellakaan enää!:D
no, itse ainakin voisin ton kuunnella, jollen kovolle asti sitä saa! |
|
|
| Kinde |
| Eihän siinä oo sen kummempaa kun vetää piuhan stereoista äänikorttiin ja laittaa jollain ohjelmalla (esim. Cool Edit) nauhotuksen päälle. Ittellä kuuluu vaan toi YleX harmittavan huonosti joten en oo ikinä sieltä mitään viittinyt ripata. Varsinkin jossain suvantokohdissa kuuluu kaikenlaista kohinaa ja suhinaa enemmän kun tarpeeks... :( |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by Kinde
Eihän siinä oo sen kummempaa kun vetää piuhan stereoista äänikorttiin ja laittaa jollain ohjelmalla (esim. Cool Edit) nauhotuksen päälle. Ittellä kuuluu vaan toi YleX harmittavan huonosti joten en oo ikinä sieltä mitään viittinyt ripata. Varsinkin jossain suvantokohdissa kuuluu kaikenlaista kohinaa ja suhinaa enemmän kun tarpeeks... :( |
no juu, mutta kun en ole ikinä mitään äänisignaalia koneellenni sisään tuonut, niin ei ole kokemuksia, miten se toimii, pitääkö esim. jotain säätöjä muutella tms. ja, että millä ohjelmalla on hyvä ja helppo äänittää. itse radion signaali mulla lienee ihan hyvä, kun se tulee kaapelin kautta kumminkin!:D |
|
|
|
|