return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Tiësto op Pinkpop?

Djeebie
Vanmiddag vertelde Wessel van Diepen tijdens de Top 40 op 538 dat Tiësto Pinkpop dit jaar af zou gaan sluiten. Het lijkt me sterk dat dat zo is, omdat Muse al is aangekondigd als afsluiter. Het is alleen misschien niet zo ondenkbaar dat hij er gaat draaien of één avond afsluit.

Ik vind het wel leuk voor hem. Eerder al Lowlands en nu dus Pinkpop.
basvh
pinkpop is toch meerdere dagen? ben niet helemaal thuis in die gitaar herrie feesten :D . maar hij zou toch bijv dag 1 kunnen afsluiten?
magrec
er zijn nog 2 andere dagen waar op hij kan afsluiten hoor ;)
Djeebie
quote:
Originally posted by basvh
pinkpop is toch meerdere dagen? ben niet helemaal thuis in die gitaar herrie feesten :D . maar hij zou toch bijv dag 1 kunnen afsluiten?

quote:
Originally posted by magrec
er zijn nog 2 andere dagen waar op hij kan afsluiten hoor ;)

Dat staat ook in m'n eerste post dat 'ie één avond zou kunnen afsluiten ;) Wessel van Diepen zei alleen dat Tiësto Pinkpop zou afsluiten, terwijl Muse dat al gaat doen. Vandaar...
Ding Chavez
Waarom dan Tiësto??? Ik kan een hele lijst Dj's bedenken die qua stijl veel beter bij het pinkpop publiek zouden passen. Het zal wel z'n algemene populariteit zijn, Tiësto wordt blijkbaar gezien de dj der dj's ofzo :conf:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland