return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Orbital or Tiesto

Eye-Riz
Nou, ten eerste is Orbital waarschijnlijk live (ik heb de line up niet gezien), dus zowiezo al interessant om te beluisteren. Bovendien Tiesto kun je zo vaak horen. EN Orbital maakt intelligente house. Hoe je het noemen wil maakt niet uit, muzikaal is het zeker wel! Vrij diepe trance, soms wat langzamer, maar wel erg goed. Althans de dingen die ik van ze heb (een album en twee EP's) vind ik echt wel de moeite waard.... Je moet er vooral heengaan als je naar muzikale trance (ipv handjes-in-de-lucht-trance) wil luisteren. Ik zou het dan ook eerder een concert noemen (waarbij je vooral staat te luisteren, niet zozeer staat te springen).
Heb ze zelf alleen nog steeds nooit live gehoord, dus don't blame me als het niets is...:p :p :p
Ding Chavez
Ik zit meer te twijfelen tussen Tom Harding en Tiësto... Maar denk dat ik gewoon ff naar allebei ga, of Tiësto moet wel een heeeel geile set neerzetten.
magrec
Ik zou het lachen vinden net zo draait als ie op de deense radio laatst draaide zwaar progressive trance..en absoluut geen gooi je handjes in de lucht trance rotten er hopelijk ook een heleboel op omdat ze de muziek niet trekken :D :D
Eye-Riz
mmm, dat zou fijn zijn. gooi-je-handjes-maar-in-de-lucht-muziek kan leuk zijn, maar iets dieper is toch wel prettig :)
Vind ik dan. Maar ja, ik ga niet eens naar DV, dus ik moet mijn mond maar eens houden :D :D :D
Ik wens iedereen in ieder geval veel plezier. En als je 's nachts nog niet bent uitgefeest, kom dan naar de Swing in Utrecht... Up & moi van 3 tot 6.... je kunt de eerste trein weer terug pakken want ze zijn open tot 8 uur :)
xxl
quote:
Originally posted by DJ_Massive
Orbital zijn toch van die gasten die van die slome saaie dance/house muziek maken net zoals Groove Armada ofzo ?
Dat vin ik nou echt retesaai, maar misschien zit ik wel verkeerd, whatever

sloom ( -140bpm ) misschien wel een beetje, maar mag het dan ook wat meer opbouw hebben dan trancemuziek van tiesto? ik heb ze een tydje gevolgd in 95-97 toen ze upcoming waren. Live doen ze het net zo goed als Underworld.

quote:
Originally posted by DJ_Massive
ik zou naar Tiesto gaan, is veel leuker, alleen moet ie het uit ze bolle kop laten om die Tiesto vs. Kosheen plaat te draaien want dan kom ik persoonlijk die plaat bij 'm ze neus in schuiven tot ie hem uit ze kont uitniest! (waar heb ik dit van ?? :D)

I rest my case: carl cox vs. tiesto is ook een eitje. Ik heb persoonlijk nix tegen tiesto, maar hy is toch een beetje gelikt.
(whatever that means)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland