return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome

Stephan
quote:
Originally posted by Jappio
ik moest eerlijk gezegd ook gelijk aan tic2 denken; het valt in precies hetzelfde weekend als vorig jaar namelijk.

Maar ben benieuwd wat dit gaat worden. Vind het in ieder geval weer een geweldige marketingstunt.

Dan zou het geen uniek evenement zijn ...
Kakao
quote:
Originally posted by Stephan
Dan zou het geen uniek evenement zijn ...

Ach joh, das alleen maar reclame-praat. Zo revolutionair zal het allemaal wel niet zijn denk ik.
jp
Urban feest: 20.000 man binnen, dak dicht en deuren sluiten. Vervolgens 50.000 schorpioenen en gifslangen loslaten. Het is maar een ideetje...

Je haalt het nieuws dan wel dacht ik zo :disbelief
basvh
[QUOTE]Originally posted by Kakao
Ach joh, das alleen maar reclame-praat. Zo revolutionair zal het allemaal wel niet zijn denk ik. [/QUOTE

sja idd, waar blijft trouwens de eigen evenementen hal van id-t? het tv station? en last but not least hun eigen partyeiland? Veel blaat bij id-t
Nook
ik las ergens dat de geruchten waren:

Volgens de geruchten zal deze party in plaats komen van TIC 2! Voorlopige line-up : Tiësto, Paul v Dyk, Benjamin Bates, Dj Hell.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland