return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 
ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome

kolkiewolkie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hey, de Achterhoek niet met Arnhem in 1 zin noemen, dat klopt niet. Arnhem is GEEN achterhoek :) Je bedoeld UITHOEK neem ik aan :D

Ik wilde nog reageren, maar na het lezen van deze zin niet meer.
Ik meen alles gewoon helemaal serieus wat ik daarboven heb geschreven, maar het zal wel weer...

Relax Bram :cool: :)
M_Peror
Volgens mijn zusje zijn er op TMF nog reclames voor "Pleasure Dome" in het Gelredome... spotjes niet meer op tijd kunnen intrekken?
Dat wordt nog een dure grap om iedereen te laten weten dat 't in de HMH is... :)
Duke2003
"volgens je zusje" jaja je hebt gewoon TMF gekeken :p maar ik zag t inderdaad ook, die deals liggen denk ik al zo ver van te voren muurvast dat ze dat niet nog ff kunnen aanpassen
eieregooie
Kunnen ze het nu ook niet beter Pleasurehall noemen? :p
Menno
quote:

Beste relatie,

U heeft er na 10 jaar dansrevolutie voor gekozen het ID&T boek eens rustig door te lezen en uzelf aan te melden via onze website.

Wij vinden dat u mede daarom een privilege verdient. Een invitatie voor ons nieuwste concept dat aankomende zaterdag plaatsvindt in de Heineken Music Hall te Amsterdam leek ons in dat kader gepast.

U bent met een vriend of vriendin van harte welkom op 'Welcome To The Pleasuredome'

En bedankt ID&T :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland