return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome

blup
quote:
Originally posted by TranceFool
wtf is een abri? :p

bushokje.
SnuggLe
quote:
Originally posted by blup
bushokje.

Geweldig, ik weet het dus ook niet :D
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Geweldig, ik weet het dus ook niet :D

Niet alleen de "reclamezuilen" bij bushokjes maar ze staan soms ook los in het centrum enzo. of op het station.
Duke2003
tsja ik heb zo ook gezien hier hangen ze ook overal... ach ze zijn niet schandalig lelijk maar je gaat er geen kaartje van kopen volgens mij... ik in ieder geval niet door deze podter maar dat zou ik sowieso niet doen nu ik erover nadenk
Jappio
quote:
Originally posted by FunkySimon
Misschien willen ze zich met dit evenement juist meer op de grote groep yuppen (young urban professionals) richten van rond de 25..

de hele uitstraling e.d. lijkt namelijk erg veel op die nieuwe Cineac tent van ze in Amsterdam met als min leeftijd 25 en die dezelfde uitstraling als dit feest heeft.

Maar ja of deze groep nou zo groot is in Nederland..ik ben benieuwd

ik denk dat je hiermee een heel end in de richting komt. Aangezien dit 1 van de kapitaalkrachtigste groepen is is het ook helemaal geen verkeerde keus. Weet niet of het helemaal vol komt, maar mijn ervaring is dat als er gigantisch veel reclame voor gemaakt wordt het toch wel volloopt. Ik denk een verstandige keuze om zo de ID-T doelgroep uit te breiden tot de leeftijdscategorie die nu bereikt wordt...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland